۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۷۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

موضوع حجاب به ابزار جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات تبدیل شده است

موضوع حجاب به ابزار جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات تبدیل شده است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز ما نیازمند حمایت قاطع و قانونی مسؤولان در اجرای قانون عفاف و حجاب در همه بخش‌های کشور هستیم.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از بی توجهی مسؤولان در موضوع حجاب و عفت عمومی، گفت: متأسفانه در جامعه دینی برخی از مسؤولان با برخی اظهارات نسنجیده مسیر سوء استفاده را برای دشمن هموار می‌کنند.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال پیش نسبت به توطئه و ناتوی فرهنگی دشمن به مسؤولان هشدار داده بودند، افزود: شرایطی که امروز در آن قرار داریم نتیجه بی توجهی مسؤولان به هشدار‌های مقام معظم رهبری است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که موضوع عفاف و حجاب یک اصل مهم در دین و قوانین کشورمان است، خاطرنشان کرد: اما متأسفانه مسؤولان در دوره‌های مختلف از آن به عنوان یک ابزار برای تحقق اهداف سیاسی خود بهره برده اند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مسؤولان کشور عزم خود را برای تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه جزم کنند، بیان داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر تنها شاهد برخی تصمیمات و اقدامات نمایشی در این خصوص بودیم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه یک عزم جدی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این خصوص تنها به صورت خودجوش و انفرادی اقداماتی از سوی برخی مراکز و نهاد‌های فرهنگی کشور انجام می‌شود که از آثار محدودی نیز برخوردار است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز ما نیازمند حمایت قاطع و قانونی مسؤولان در اجرای قانون عفاف و حجاب در همه بخش‌های کشور هستیم، تصریح کرد: با کمال تأسف می‌توان گفت امروز حجاب و عفاف به برگ برنده برخی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در آستانه انتخابات تبدیل شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آثار سوء بدحجابی در جامعه اسلامی هر روز بیشتر مشاهده می‌شود، گفت: مسؤولان نباید تنها زمانی که یک اتفاق تأسف باری روی می‌دهد، به موضع گیری و اظهار نظر بپردازند بلکه باید به دور از شعار و سیاسی کاری در جهت گسترش فرهنگ حجاب در جامعه گام بردارند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که اجرای برنامه‌های مرتبط با موضوع عفاف و حجاب نیازمند یک پشتوانه مناسب قانونی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان متأسفانه هر روز شاهد گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه هستیم و همه این آسیب‌ها از نبود یک عزم جدی برای پایان دادن به بدحجابی در جامعه ناشی می‌شود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات