۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۹۷۰۸
برای سال تحصیلی جدید؛

۱۵۰ طلبه در قالب سرباز روحانی جذب می‌شوند

۱۵۰ طلبه در قالب سرباز روحانی جذب می‌شوند
حجت الاسلام علیزاده با اشاره به پذیرش سرباز روحانی از سراسر استان، گفت: بنا داریم تا ۱۵۰ طلبه را به عنوان سرباز روحانی در بدنه آموزش و پرورش استان وارد کنیم.
حجت الاسلام مهدی علیزاده، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه ۳۰۰ طلبه برای بحث سرباز روحانی به معاونت مراجعه کردند، اظهار داشت: مصاحبه از مراجعه کنندگان در حال انجام است و تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه پذیرش سرباز روحانی از سراسر استان صورت می‌گیرد، بیان داشت: بنا داریم تا ۱۵۰ طلبه را به عنوان سرباز روحانی در بدنه آموزش و پرورش استان وارد کنیم.

این مقام مسؤول عنوان داشت: برنامه‌های اصلی برای طلاب جذب شده تا شهریور ماه مشخص می‌شود و این طلاب در ۱۵۰ مدرسه دولتی حضور و فعالیت‌های تبلیغی را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام علیزاده گفت: داشتن سطح ۲ و تمام وقت بودن در اختیار آموزش و پرورش برای اجرای طرح‌های تربیتی و معاونت پرورشی مدرسه اهم شرایط نام نویسی در طرح سرباز روحانی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۶۵ مبلغ به مناطق سیل زده و مناطق هدف از پیش تعیین شده اعزام شدند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات