۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۷۸۹
آیت‌الله بهشتی:

شهید خرسند شخصیتی متواضع، مردمی و اخلاق مدار بود

شهید خرسند شخصیتی متواضع، مردمی و اخلاق مدار بود
آیت‌الله بهشتی حجت الاسلام والمسلمین شهید خرسند را شخصیتی متواضع و مردمی توصیف و تاکید کرد که دل او برای شهادت لک زده بود.

آیت‌الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از روابط خوبش با شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام خرسند در كازرون خدمات خوبي انجام داد؛ براي مثال با توجه به اينكه مردم كازرون سلمان فارسي را از شهر خود مي‌دانند حجت‌الاسلام والمسلمین خرسند نيز كنگره سلمان فارسي را با عظمت و مديريت خوبي در اين شهر برگزار كرد.

وي با بيان خاطره‌اي از شوخي حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند با حجت‌الاسلام شهيدي از امامان جمعه استان فارس درباره شهادت ابراز داشت: من قبل از شهادت اين عزيز گفته بودم كه اين شوخي نشان دهنده آماده بودن شهيد خرسند براي شهادت است. به اصطلاح دلش براي شهادت لك زده بود.

وي شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند را فردي اخلاق‌مدار و بسيار محبوب در بین مردم كازرون معرفي و تصريح كرد: شهادت اين بزرگوار موجب محبوبيت بيشتر و مقامي بالاتر در قلوب مردم كازرون شد.

وي با اشاره به پيام مقام معظم رهبري درباره شهادت شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند و صفت مظلومي كه براي اين شهيد آورده شده است تصريح كرد: به واقع حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند مظلومانه شهيد شد، آن هم در شب قدر، آن هم در حضور همسرش؛ اميدوارم روحش شاد و با علماي اسلام محشور باشد./836/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 13
محمود لطیف
ارسال نظرات