۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۰۹۷۹۱
استاد حوزه علمیه قم:

شهید خرسند اهل ملاحظه کاری نبود

شهید خرسند اهل ملاحظه کاری نبود
استاد حوزه علمیه قم حجت‌الاسلام والمسلمین شهید خرسند را انسانی وارسته و توام با ویژگی های اخلاقی و اجتماعی و در مسائل سیاسی گریزان از ملاحظه کاری توصیف کرد.

حجت الاسلام امین رصاف استاد حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، با اشاره به مدت طولاني دوستي با شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند گفت: اين شهيد در راه رسيدن به اهداف خود شجاعت مثال زدني داشت و با كسي معامله نمي‌كرد.

استاد حوزه علميه قم ادامه داد: اين شهيد بارها در مسائل مختلف سياسي و اجتماعي، وضعيت و موضوع خودش را بي‌ملاحظه و بدون ملاحظه‌كاري و خيلي وقت‌ها از تريبون نماز جمعه به راحتي بيان كرد.

وي از اينكه حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند از تحليل ديگران در مسائل سياسي و اجتماعي استفاده نمي‌كرد اظهار داشت: او يك تحليل‌گر مسائل سياسي بود كه ديگران از مسائل و تحليل‌هايش تغذيه مي‌كردند؛ بنابراين در تشخيص خود ثابت‌قدم بود.

حجت‌الاسلام رصاف با اشاره به روابط عمومي بسيار خوب شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند تصريح كرد: تشييع جنازه باشكوه اين شهيد نشانگر روابط عمومي خوب اوست؛ بدون تكلف و راحت بود؛ تشخص يا عنواني براي خود در مسائل مختلف قائل نبود؛ بنابراين همه احساس كردند كه شخصيتي نزديك به خود را از دست دادند.

استاد حوزه علميه قم ادامه داد: خيلي از كساني كه در تشييع اين شهيد شركت كردند از منتقدان او بودند؛ اما چون اين انتقاد و تعامل خيلي حسنه بود، براي همه يك درد و عزاي عمومي واقعي شد.

وي از تعاملات منطقي شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند با افرادي كه از جناح مقابل سياسي او بودند خبر داد و گفت: بعضي از مخالفان سياسي او نيز پيام تسليت داده بودند كه با ناراحتي از روابط منطقي او مي‌گفتند./836/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 11
محمود لطیف
ارسال نظرات