۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۰۹۷۹۲
مدير مدرسه علميه كازرون:

شهید خرسند در عرصه فرهنگ بی وقفه و جهادی خدمت کرد

شهید خرسند در عرصه فرهنگ بی وقفه و جهادی خدمت کرد
مدير مدرسه علميه كازرون با تاکید بر این که شهید خرسند در عرصه فرهنگ به صورت جهادی و بی وقفه خدمت کرد، روحیه مردمی آن شهید والا مقام را فوق العاده خواند.

حجت‌الاسلام محمود صحرایی مدير مدرسه علميه كازرون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا، شهيد حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند را داراي سه ويژگي توصيف كرد و گفت: بنده به دليل اين ويژگي ها به شخصيت حجت‌الاسلام والمسلمين ارادت ويژه داشتم.

مدير مدرسه علميه كازرون نخستين ويژگي اين شهيد را به واقع اهل جهاد بودن معرفي كرد و ابراز داشت: شبانه روز در تلاش بود؛ گاهي در يك شبانه‌روز كمتر از دو يا سه ساعت مي‌خوابيد؛ من از نزديك شاهد خدمت بي‌وقفه و جهادي او در زمينه فرهنگي بودم.

وي در بيان ويژگي دوم اين شهيد اظهار داشت: رسيدگي ويژه به فقرا در قم، دفتر مؤتلفه و كازرون از ويژگي‌هاي ارزنده اين بزرگوار بود؛ توصيه حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند به مسئول دفترش اين بود كه هيچ كس از دفتر دست خالي بيرون نرود.

حجت‌الاسلام صحرایی افزود:‌ حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند شب‌ها به خانواده فقرا و نيازمندان سر مي‌زد؛ دلسوزانه پيگير كارشان بود تا امورات شان مرتفع شود.

مدير مدرسه علميه كازرون ارادت حجت‌الاسلام والمسلمين خرسند به اهل‌بيت عصمت و طهارت (ع) را ويژگي سوم اين شهيد توصيف كرد و گفت: ایشان كثير‌الزياره بود، مراسم اهل بيت را بسيار پاس مي‌داشت؛ در روضه‌ها اشك امانش نمي‌داد.

وي در بيان ويژگي آخر اظهار داشت: او داري ويژگي شجاعت بود كه در اين ويژگي به تحقيق بي‌نظير بود./836/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8

 

محمود لطیف
ارسال نظرات