۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۶۰۹۸۰۳
جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

قدرت نظامی ما دشمنان را به عرصه جنگ اقتصادی کشانده است

قدرت نظامی ما دشمنان را به عرصه جنگ اقتصادی کشانده است
جانشین فرماندهی ناجا گفت: امروز هیچ قدرتی در دنیا جرات و شهامت حمله به مرزهای ما را ندارد و دشمنان نظام جنگ اقتصادی روی آورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردارسرتیپ ایوب سلیمانی در آیین تجلیل از خانواده شهدای نیروی انتظامی و اجلاسیه سرداران و 574 شهید نیروی انتظامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره 13 هزار شهید نیروی انتظامی اظهار داشت: بیش از 4 هزار شهید نیروی انتظامی بعد از دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شدند.

وی به وجود 24 هزار و 500 جانباز نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: از این تعداد 12 هزار و 500 نفر آن مربوط به دوران دفاع مقدس و بیش از 11 هزار نفر آن مربوط به دوره 30 ساله نظام و امنیت در کشور است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه 206 هزار آزاده نیز در نیروی انتظامی است که 36 نفر آن از استان کرمان هستند گفت: هزار و 156 جانباز نیروی انتظامی نیز از استان کرمان است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به طور میانگین در 30 سال گذشته بیش از 140 شهید سالانه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است عنوان کرد: با تلاش‌های انجام شده و به واسطه تسلط بر دشمنان نظام و امنیت در کشور تعداد شهدای ما طی سا‌ل‌های گذشته روند کاهشی داشته است.

سلیمانی با عنوان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی با تقدیم 73 شهید در دوران 30 ساله گذشته کمترین تعداد شهید را داشته است گفت: از این تعداد هفت شهید مربوط به استان کرمان بوده است.

وی با اشاره به اینکه براساس آیات قران شهدا زنده و بر عالم ما تأثیرگذار هستند بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حداقل تأثیری که شهدا بر عالم ما می‌گذارند جوشش، روحیه و عزم و اراده برای ادامه راه آنهاست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه تکریم شهید، تکریم عزت و سربلندی ملت، انقلاب و اسلام است بیان کرد: به برکت خون شهدا ست که امروز نظام ما قدرتمندتر از همیشه بر منطقه سیطره کامل داشته و بر همه فعل و انفعالات جهانی مؤثر است.

وی با بیان اینکه امروز همه مردم ما پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند افزود: نمی خواهیم معرکه درست شود تا عیار هر کس معلوم شود اما اگر روزی بیاید امام ما بگوید مردم در صحنه باشند دشمن می‌فهمد که دنیا در دست کیست.

سلیمانی افزود: امروز وضعیت کشور ما به برکت وجود شهدا به گونه‌ایست که در مقابله با تهدیدات نظامی و براندازانه علیه نظام به بازدارندگی کامل رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه امروز هیچ قدرتی در دنیا جرات و شهامت حمله به مرزهای ما را ندارد گفت: به این واسطه است که امروز دشمنان نظام جنگ اقتصادی روی آورده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه در این عرصه هم قطعا پیروز نهایی ما هستیم افزود: پیروزی از آن ملتی است که متکی به شهدا بوده و در مسیر شهدا قدم بر می‌دارد و دشمنان ناچارند که در مقابل این ملت سر تعظیم فرود آورند.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات