۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۰۹۸۲۱
امام جمعه موقت بیرجند:

دولت و مجلس نسبت به بدعهدی آمریکا در برجام ضعیف عمل کردند

دولت و مجلس نسبت به بدعهدی آمریکا در برجام ضعیف عمل کردند
امام جمعه موقت بیرجند گفت: دولت و مجلس در خصوص برجام قاطعانه با دشمن برخورد نکردند و نسبت به این برخورد ضعیف دولت و مجلس انتقاد داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا وضعیت گذشته و حال ایران اسلامی را سیاه نشان دهد و نقاط ضعف را بزرگ کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشتوانه چند هزار ساله و یک محصول چهل ساله دارد، گفت: پشتوانه انقلاب اسلامی فرهنگ ناب توحیدی و الهی است.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: بسیاری از ضعف‌ها، زشتی‌ها و ظلم‌هایی که وجود دارد به دلیل انحراف از عبودیت و بندگی خدا و گرفتار شدن در تله شیطان است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: آقای ترامپ، نخست وزیر ژاپن و وزیر خارجه را واسطه قرار می‌دهد و می‌گویند ما به دنبال تغییر نظام و رژیم نیستیم و می‌خواهیم شما فقط نوکر ما باشید.

وی با بیان اینکه امام راحل و شاگردان مکتب ایشان اگر قرار بود نوکر نفس و شیطان باشند هرگز پهلوی را از کشور خارج نمی‌کردند، ادامه داد: دشمنان این نظام از دست امام راحل و رهروان ایشان عصبانی هستند اما راه ما راه انبیای الهی و قرآن است و دشمنان از این عصبانی باشند و از این عصبانیت بمیرند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مذاکره پوششی برای فریب است نه صلح واقعی، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا و انگلیس به دنبال پیشرفت ایران اسلامی بودند چرا در 50 سال حکومت پهلوی که بر کشور مسلط بودند هیچ کاری نکردند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: آن‌ها نسبت به برجام بد عهدی کردند و زیر تعهد خود زدند امروز دوباره گستاخانه حرف از مذاکره می‌‌زنند اما هیچگونه اعتمادی به آمریکا نداریم.

وی با بیان اینکه هیچ مذاکره‌ای را نمی‌پذیریم و به مسؤولی نیز اجازه مذاکره را نمی‌دهیم، افزود: آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند یا جاهل و خائن و یا نفوذی هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه اروپا هم مانند آمریکا است و اروپا منافقانه کار می‌کند، گفت: دولت و مجلس در خصوص برجام قاطعانه با دشمن برخورد نکردند و نسبت به این برخورد ضعیف دولت و مجلس انتقاد داریم؛ آن‌ها بعد از یک سال اقدام کوچکی را انجام دادند و امروز کفاره این برخورد و ۶۰ روز ضرب العجل که به آمریکا داده شده این است که هیچ ترسی از اروپا و آمریکا نداشته باشند و با قاطعیت به کار خود ادامه دهند./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات