۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۰۹۸۲۲
امام جمعه موقت خرم آباد:

دلخوش کردن به مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست

دلخوش کردن به مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست
امام جمعه موقت خرم آباد گفت: تجربه برجام ثابت کرد دلخوش کردن به مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست و این مذاکره دردی از ما را برطرف نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اگر امروز رییس جمهور آمریکا از کشور ما درخواست مذاکره می‌کند، نشانه عظمت و قدرت ملت ایران و نشانه ضعف آمریکا و رییس جمهور آمریکا است.

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا دردی از ما را برطرف نمی کند بلکه مشکلی بر مشکلات ما اضافه خواهد کرد، افزود: آنها می‌خواهند حضور مقتدرانه ما در منطقه که امنیت منطقه و کشور ما را در پی دارد از ما بگیرند و توان نظامی، صنایع دفاعی و موشکی ما را به مذاکره بگذارند.

حجت الاسلام شمسی فر رشد، پیشرفت، ترقی و امنیت ما را مرهون خون شهدا عنوان کرد و ادامه داد: شهیدان ما با دادن خون خود این عزت، افتخار، قدرت، استقلال و آزادی را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: تجربه برجام نشان می‌دهد، عاقلانه نیست کسی به مذاکره و بستن عهد و پیمان با آمریکا دل خوش کند.

انقلابی بودن مهم ترین ویژگی جهاد کشاورزی است

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به ۲۷ خرداد و سالروز تشکیل جهاد کشاورزی به فرمان حضرت امام(ره) اشاره کرد و عنوان داشت: جهاد کشاورزی یک نهاد انقلابی بوده که در هر دوره‌ای از زمان تلاش فراوانی کرده است.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس سنگر سازان بی سنگر بود، عنوان کرد: امروز نیز در عرصه تولید و اشتغال فعال است.

حجت الاسلام شمسی فر بیان کرد: انقلابی بودن و جهادی بودن که ریشه در معنویت دارد مهم ترین ویژگی جهادکشاورزی است و این مهم موجب محبوبیت جهاد کشاورزی و جهادگران می‌شود.

زمینه ازدواج جوانان از سوی خیران فراهم شود

وی در ادامه ازدواج جوانان را از مصادیق خیرات و حسنات عنوان کرد و گفت: امید است در کنار خیران مدرسه ساز، بیمارستان ساز و دیگر زمینه ها شاهد سرمایه گذاری خیرین برای ازدواج جوانان نیز باشیم.

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: فراهم سازی زمینه ازدواج جوانان از سوی خیران موجب کاهش و از بین رفتن بسیاری از مفاسد اخلاقی، اجتماعی و ناهنجاری‌های اجتماعی می شود./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات