۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۸۲۷
حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری در گفت وگو با رسا:

رهبر معظم انقلاب با مواضع قاطع از حقوق ملت ایران دفاع کردند

رهبر معظم انقلاب با مواضع قاطع از حقوق ملت ایران دفاع کردند
نماینده خبرگان با بی فایده دانستن مذاکره با آمریکا گفت: رهبر انقلاب با مواضع قاطع از حقوق ملت ایران دفاع کردند چرا که مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز ذلت ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به بدعهدی ها و پیمان شکنی های آمریکا گفت: پیام روشن، قاطع و صریح رهبر معظم انقلاب در پاسخ به درخواست نخست وزیر ژاپن مبنی بر انتقال پیام آمریکا پیرامون مذاکره، گویای این نکته واضح بود که عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.

وی با بی فایده دانستن مذاکره با آمریکا ادامه داد: هنگامی که در مذاکرات برجامی مشاهده کردیم که طرف مقابل به ویژه آمریکا به هیچکدام از تعهدات خود پایبند نیست، عقل حکم می کند که نباید زیر بار مذاکره مجدد برویم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با تأکید بر اینکه مذاکره با آمریکا نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد، عنوان کرد: معنا ندارد که ما یک قرارداد را به صورت یکطرفه قبول کنیم و طرف مقابل هیچگونه پایبندی به آن نداشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از مواضع صریح و قاطع رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکره ابراز کرد: ما به داشتن چنین رهبری که مقتدرانه و قاطعانه در برابر دشمن اعلام موضع می کند، افتخار می کنیم؛ رهبر معظم انقلاب مقتدر بوده و از هوش بالای سیاسی برخوردارند، از همین جهت بدون هیچگونه ملاحظه و لکنتی در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی می کنند.

وی تصریح کرد: قاطعیت رهبر معظم انقلاب به دشمن فهماند که ملت ایران مقتدر و شجاع بوده، در مواضع خود دارای استقامت است و از رویارویی با دشمن هراس ندارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت ایران باید به اینچنین رهبری فرزانه، خردمند و شجاع به خود ببالد، زیرا امت های اسلامی امروز حسرت می خورند که از داشتن چنین رهبرانی که بتوانند قاطعانه در برابر زیاده خواهی های دشمن بایستند، محروم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به اینکه مایه تأسف است که برخی از سران کشورهای اسلامی در مواضع خود ذلت و زبونی نشان می دهند، تأکید کرد: اگر کشورهای اسلامی چنین رهبرانی داشتند که بتوانند در برابر زیاده خواهی های دشمن مواضع صریح، قاطع و شفاف اتخاذ کنند، بدون شک امت اسلام حرف اول را در جهان می زدند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات