۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۰۹۸۲۸
امام جمعه رشت:

موضع قاطع رهبری سبب تحقیر ترامپ شد

موضع قاطع رهبری سبب تحقیر ترامپ شد
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: موضع قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن سبب تحقیر ترامپ و شکسته شدن اقتدار پوشالی آمریکا در جهان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به دیدار روز گذشته نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار موضع قاطع ایران اسلامی را در برابر آمریکا بیان کردند.
 
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ترامپ را حتی شایسته پاسخ نداستند، افزود: این اقدام ارزشمند مقام معظم رهبری موجب شکسته شدن و تحقیر آمریکا و رییس جمهور آن در عرصه جهانی شد.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان، موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر سیاست‌های آمریکا را مقتدرانه و هوشمندانه توصیف کرد و بیان داشت: همان طور که ایشان فرمودند امروز تنها راه مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکایی‌ها ایستادگی و مقاومت است.
 
امام جمعه رشت با بیان این که مقام معظم رهبری دردیدار نخست وزیر ژاپن به چندین سال مذاکره در موضوع برجام اشاره کردند، گفت: مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی را حل نمی‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که این اقتدار و عظمت مقامات آمریکایی را به حرص و جوش انداخته است، بیان داشت: همه توان آن‌ها تضعیف توان موشکی جمهوری اسلامی ایران است که شکست خورده اند.
 
وی با بیان این که توان موشکی جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین عامل بازدارندگی برای کشورمان است، خاطرنشان کرد: همان طور که قبلاً هم گفته شد توان دفاعی کشور جزء خط قرمز‌ها بوده و هیچ گاه در این خصوص با کسی مذاکره نخواهیم کرد.
 
امام جمعه رشت با اشاره به این که در درجه نخست این حضور و پشتیبانی مردم است که عامل اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده است، بیان داشت: حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف همواره استخوانی در گلوی دشمنان این نظام دینی بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با بیان این که هر روز شاهد کاهش و افول قدرت آمریکایی‌ها در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: در مقابل عظمت و عزت ملت بزرگ ایران هر روز در جهان بیشتر و بر اقتدار کشورمان نیز افزوده خواهد شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات