۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۰۹۸۳۵
امام جمعه موقت كاشان:

پاسخ دندان شکن رهبری به نامه ترامپ سیلی محکمی بر آمریکا بود + فیلم

پاسخ دندان شکن رهبری به نامه ترامپ سیلی محکمی بر آمریکا بود + فیلم
امام جمه موقت كاشان گفت: پاسخ دندان شكن رهبر معظم انقلاب به نامه رييس جمهور آمريكا نه تنها سيلي محكمي بر ترامپ بود بلکه آمريكا را نیز تحقير كرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد با اشاره به سالگرد تخریب بقیع، گفت: تخریب بقیع به دست وهابیت یهودی دست پرورده انگلیس است که در لباس مسلمان ظاهر شده است.

وی افزود: انگلستان فرقه ظاله وهابیت را از درون اهل سنت خارج کرد و از اهل سنت علیه اهل سنت استفاده کرد و در ایران نیز همزمان فرقه ضاله بهائیت را از درون شیعه خارج کرد تا بر علیه شیعه و در مقابل شیعه قرار داد که در این دو ماجرا علمای اهل سنت متوجه توطئه انگلستان نشدند و ضربه خوردند، اما علمای شیعه متوجه شدند و با آن مقابله کردند.

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام شهدای مؤتلفه اسلامی، گفت: شهدای مؤتلفه اسلامی چراغ پرفروغ مبارزه با ظلم را در دوران سیاه طاغوت برافروختند و از اسلام حمایت کردند و دراین راه به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت کاشان همچنین با اشاره به صدور فرمان امام مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، گفت: امروز بعد از چهل سال از تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) از خود گذشتگی سنگر سازان بی سنگر در دفاع مقدس هیچگاه از یاد‌ها و خاطره‌ها پاک نخواهد شد.

وی افزود: جهاد سازندگی در پشتیبانی از جنگ، مهندسی جنگ و ایجاد سنگر‌های دفاعی و ساخت پل و امکانات دیگر منطقه‌ای در جبهه‌ها برای رزمندگان اسلام نقش مهم و برجسته‌ای داشت و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امام راحل در تعریف و تجلیل از نیرو‌های جهادی جهاد سازندگی می‌فرماید، نقش نیرو‌های فداکار جهاد سازندگی در جنگ از ارتش و سپاه پاسداران کم‌تر نبوده و  نیست که این افتخار جهاد سازندگی را باید ضمیمه فعالیت آن‌ها در عرصه‌های سازندگی مناطق محروم کرد.

به گفته وی، جهاد سازندگی کاشان نیز بیش از یکصد شهید، ۵۰ جانبار و آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد و بیش ۷ هزار اعزام از جهاد سازندگی کاشان به جبهه انجام شد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه سفر نخست وزیر ژاپن به ایران با هدف تقویت روابط اقتصادی بین ژاپن و ایران و همچنین نامه ترامپ برای مذاکره با ایران را یادآور شد و گفت: سفر نخست وزیر ژاپن به ایران با هدف رسانیدن نامه ترامپ برای رهبری و تقاضای رییس جمهور آمریکا مبنی بر مذاکره با جمهوری اسلامی مورد توجه همه رسانه‌های جهان و سیاستمداران جهان قرار گرفت.

حجت الاسلام اسلامی تبار یادآور شد: رهبر معظم انقلاب پیش از این اعلام کرده بود سیاست دشمن در برخورد با طرف مقابل برای تسلیم شدن، ابتدا او را تحت فشار‌های سخت اقتصادی و تحریم‌ها و تهدید‌ها قرار می‌دهد و در ادامه پیشنهاد مذاکره می‌دهد و با کشانیدن به پای میز مذاکره خواسته‌های خود را تحمیل می‌کند.

وی افزود: ترامپ با فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه خود تصور کرد ملت ایران را آماده مذاکره و دادن امتیاز کرده است تا با فرستادن نامه ایران آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کند، اما در حالیکه تمام دوربین‌های خبرنگاران متوجه لحظه دریافت نامه ترامپ و پذیرش آن بودند رهبر معظم انقلاب با اعلام اینکه من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد سیلی محکمی را بر استکبار جهانی می‌زند.

امام جمعه موقت کاشان اظهار داشت: پاسخ دندان شکن رهبرمعظم انقلاب به نامه ترامپ رییس جمهور نه تنها سیلی محکمی بر ترامپ بود و آمریکا را تحقیر کرد بلکه دنیا را با این پاسخ قاطع و شجاعانه خود شوکه کرد و مهندسی معکوس سبب شد تا توپ به زمین دشمن پرتاپ شود.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: سفر نخست وزیر ژاپن که به تعبیر برخی سفر تهدید آمیزی برای جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا بود، رهبر معظم انقلاب این سفر را تبدیل به فرصت برای رسانیدن پیام ملت ایران به جهانیان کرد و آمریکا را که پایبند به هیچکدام از تعهدات نبوده است را غیر قابل اعتماد معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ و آمریکا و مانند روسای جمهوری سابق این کشور که به دنبال نابودی ایران بودند دروغگو و قابل اعتماد هستند، عنوان کرد: ترامپ یا خیلی احمق و یا خیلی بدجنس است که از یک طرف با نامه به رهبر ایران درخواست مذاکره می‌کند، اما از سوی دیگر لیست تحریم‌های جدید را بر علیه ایران ارائه می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: ما نیازی به مذاکره با آمریکا نداریم و تحریم‌ها نیز نمی‌تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی شود، چرا که ملت ایران در شرایط تحریم‌ها هم می‌تواند به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا که خود هزاران سلاح اتمی و کلاهک هسته‌ای دارد اجازه ندارد کشور‌های دیگر را از داشتن آن منع کند افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید ما داشتن سلاح اتمی را حرام می‌دانیم، اما اگرجمهوری اسلامی اراده کند سلاح اتمی تولید کند می‌تواند و آمریکا هم هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری شجاع و مقتدر و با عزت است که از دشمن هیچ ترس و هراسی ندارد و دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

وی افزود: دشمن در دوران امام راحل بعد از انکه متوجه شد پخش سخنرانی امام به ضرر آن‌ها است سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب را بایکوت کرد، اما خداوند گاهی اوقات زمینه‌ای را فراهم می‌کند که تمام دوربین‌های خبرنگاران متوجه رهبری شود تا پیام ملت ایران را مستقیما به گوش جهانیان برساند./۱۳۰۷/پ203/ب1
تعداد بازدید : 11
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات