۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۰۹۸۴۲
امام جمعه ایلام:

راه مقابله با آمریکا مذاکره نیست، مقاومت است

راه مقابله با آمریکا مذاکره نیست، مقاومت است
امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران همواره با اتحاد نقشه‌های شوم آمریکا را خنثی کرده‌اند بنابراین راه مقابله با آمریکا مذاکره نیست بلکه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام گفت: ملت ایران همواره با اتحاد نقشه‌های شوم آمریکا را خنثی کرده‌اند بنابراین باید گفت راه مقابله با آمریکا مذاکره نیست بلکه مقاومت است و این موضوع مهم در کشور بسیار تاثیر‌گذار است.

وی افزود: موضع‌گیری حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن سبب رسوا و تحقیر شدن ترامپ شد، رهبر معظم انقلاب، منطقی بودن و قانون مداری جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهان ثابت کرد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد، و این پیام واضحی از سوی ملت ایران به استکبار جهانی و متحدانش شد، زیرا در طول چهل سال عمر با برکت نظام تاکنون بارها و بارها نقشه‌های شوم آمریکا با اعمال تحریم‌ها علیه ملت مشخص است.

وی یادآور شد: آمریکا فهمیده در مقابله وحدت و مقاومت ایران نمی‌تواند کاری انجام دهد بحث مذاکره را پیشنهاد داده تا به نقشه‌های شوم خود در کشورمان برسد که در این مورد نیز شکست خورده و نقش‌هایش نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار بیان داشت: آمریکا قدرت تهاجم نظامی علیه ایران ندارد زیرا می‌داند اگر این کار را انجام دهد منطقه، گورستان آمریکا و متحدانش خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید به آینده سرنوشت جامعه را تغییر خواهد داد گفت: در شرایط کنونی کشور که تورم و بیکاری در جامعه وجود دارد اگر انسان از رحمت الهی مایوس شود امید به موفقیت آینده را از دست خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به هفته جهادکشاورزی اشاره کرد و گفت: تقویت بخش کشاورزی در راستای رونق محصولات کشاورزی، زمینه اشتغال پایدار را در استان فراهم خواهد کرد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به فصل گرما، مردم استان در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند تا دچار مشکل نشوند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات