۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۰۹۸۴۳
امام جمعه اراک:

ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن یکپارچه ایستادگی می کنند

ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن یکپارچه ایستادگی می کنند
امام جمعه اراک گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل دشمن واحد و توطئه های جهانی منسجم و یکپارچه ایستادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار کرد: آمریکا باید بداند دیگر ابرقدرت نیست و توان نظامی گذشته را ندارد و ملت بزرگ ایران تن به ذلت نمی‌دهد و شهادت افتخار بزرگی برای این ملت است.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران درس شرف، عزت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از امام راحل، شهدا و مراجع تقلید آموخته و با توکل به خدا، در راستای رونق اقتصادی و استقلال کشور و حمایت از تولید داخل گام‌های موثری برمی‌دارند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه دشمنان قصد دارند ملت را از دولت ایران جدا کنند، بیان داشت: دشمنان به دروغ ابراز می کنند درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستند اما باید بدانند اینجا کشور امام حسین ( ع)، امام راحل، سنگر اسلام و آرمان های شهدا است و ملت بزرگ ایران در برابر دشمن واحد و توطئه‌های جهانی منسجم و یکپارچه ایستاده اند.

آیت الله دری نجف‌آبادی مهم ترین مسائل ملی، داخلی و بین المللی را مربوط به مباحث هسته ای کشور عنوان کرد و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران به لحاظ دانش هسته‌ای در موقعیت قابل قبولی قرار دارد و در این مسیر تلاش‌های بسیار زیادی شده است.

وی افزود: آمریکایی ها در برابر تعهدات ما، نه تنها تحریم ها را برنداشتند، بلکه تحریم های جدیدی را نیز علیه ملت ایران اعمال کردند و این در حالی است که آژانس بین المللی ۱۳ مرتبه تعهدات ایران را تایید کرده بود، اما آمریکا از برجام خروج کرد، چگونه می‌توان به دولتی که تا این اندازه دروغگو ، ریاکار و ... است دوباره اعتماد کرد.

وی گفت: آمریکایی ها قرار بود جلوی فروش نفت را نگیرند اما مبادله دلار و پتروشیمی کشور را هم تحریم کردند و با این اقدامات خبیث قصد دارند مردم را تحت فشار قرار دهند و ملت و نظام مقابل هم بایستند که این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه در برابر رژیمی که به هیچ عهد و پیمانی متعهد نیست چه باید کرد، افزود: آمریکایی‌ها از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و معامله قرن دفاع می‌کنند و هیچگاه نباید به صداقت و پیام مذاکره آنها اعتمادی کرد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از ۷۰ سال گذشته ، قبل از کودتای ۲۸ مردادماه و زمان جنگ تحمیلی با کشور ما عداوت داشتند و تمام تجهیزات نظامی را در اختیار صدام قرار می دادند و باید اذعان داشت دشمنان نظام دروغگویی بیش نیستند و ملت بزرگ ایران با اتحاد و همدلی آنها را در نیل به اهدافشان ناکام می گذارند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات