۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۶۰۹۸۵۰
امام جمعه موقت زاهدان:

سخنان رهبری در دیدار شینزو آبه اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

سخنان رهبری در دیدار شینزو آبه اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید
امام جمعه موقت زاهدان گفت: سخنان رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر ژاپن اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عزیزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: دستور خدا و رسول خدا و همچنین اهل بیت (ع) همه رعایت تقوا است و چه زیبنده است انسان در این دنیا از خدا بترسد.

وی افزود: کسی که از خدا بترسد اهل ظلم نیست کسی که تقوای الهی داشته باشد دیگران از زبان و جسمش نمی‌ترسند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: تقوا هم خودمان را ایمن نگه میدارد هم دیگران را در امان نگه میدارد، کسی که تقوای بیشتر داشته باشد نزد خداوند بسیار عزیزتر است و رسول اکرم بسیار انسان با تقوا را شفاعت می‌کند.

حجت‌الاسلام عزیزی افزود: آنهایی که در قیام عاشورا همه هستی خود را کف دست گذاشتند و به میدان جهاد آمده اند به خاطر تقوا امام حسین بود و اینکه شیفته امام حسین و قیام امام بودند.

خطیب جمعه افزود: هر انسانی با تقوا قیمت پیدا میکند همانطور که پیامبر و ائمه قیمت پیدا کردند و تمام این قدر و قیمت ها را خداوند عطا میکند، هر کس خدا ترس بود و مطیع خدا باشد تمام عالم مطیع او میشود‌.

وی ادامه داد: قلبی که به سمت خدا باشد می‌تواند هر حاجتی که میخواهد از خدا بخواهد و تمام دعاهایش مستجاب میشود‌، چه قدر زیباست که انسان با تقوا بتواند در آخرت با رسولش شباهت داشته باشد.

خطیب جمعه زاهدان افزود: هفته شلوغی در کشور از جهات سیاسی داشتیم در هفته گذشته سه مهمان ویژه به کشور ما سفر کردند که در راس آنها سفر نخست وزیر ژاپن و دیدار ایشان با رهبر معظم انقلاب بود. نخست وزیر ژاپن در این دیدار گفت: من از طرف دولت آمریکا برای شما پیامی دارم اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به شخص ترامپ نه پیامی داریم و نه مذاکره می‌کنیم.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب سران سه کشور مهم که در جنگ جهانی دوم شرکت داشتند به تهران سفر کردند و سه روز در ایران جلسه گذاشتند و شاه کشور و بزرگترین شخص مملکت را در جلسه راه ندادند و در آن زمان همه دیدند که شاه چه قدر خار و ذلیل است، بله دوستی با این گرگ بزرگ عاقبتش می‌شود شاه ایران که بعد از فرار در همان آمریکا و هیچ کشوری راهش ندادند.

حجت‌الاسلام عزیزی گفت: همین ژاپنی که آمد و حامل پیام بود امروز بین ۲۳ پایگاه آمریکایی قرار دارد اما کشور ما به لطف پروردگار و امام امت و رهبر فرزانه انقلاب به اقتداری دست پیدا کرده که رهبر ما به نخست وزیر ژاپن میفرمایند ما اصلا دولت آمریکا را برای مذاکره قابل نمی‌دانیم.

وی افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا، درایت رهبری و ایستادگی مردم است، سخنان رهبری انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن اقتدار ایران اسلامی را به رخ کشید.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: چند سال است که این فرزند پیغمبر اسلام سنگر انقلاب را به ما نشان می‌دهد، پس مسؤولین ما بدانند که سنگر انقلاب ما معیشت مردم است، ما همه میدانیم که مسؤولین در حال خدمت هستند و ما هم میدانیم که در حال جنگ اقتصادی هستیم و باید در کنار هم باشیم پشت همدیگر را داشته باشیم تا دشمن عقب نشینی کند.

وی خطاب به مسؤولان بیان کرد: شما مسؤولان اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و‌ فرهنگی تنگه را حفظ کنید و بدانید که مردم پای این انقلابشان محکم ایستاده‌اند.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات