۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۶۰۹۸۵۳
امام جمعه بندرعباس:

مشکل کشاورزی با بنر زدن و شعار دادن حل نمی شود

مشکل کشاورزی با بنر زدن و شعار دادن حل نمی شود
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ابتکار نتیجه علم است و فرزند دانش و مشکل کشاورزی با بنر زدن و شعار دادن حل نمی شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی- سیاسی و وحدت آفرین جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دو بال «تزریق امید» و «ما می توانیم» در جامعه، اظهار داشت: این دو بال اگر در جامعه خوب تبیین شود راهی مطمئن برای خارج شدن از تحریم ها هستند. زیرا امید و بکارگیری کلمه ما می توانیم کلید حل مشکلات جامعه است.

آیت الله نعیم آبادی در ادامه آمریکا را به عنوان شیطان بزرگ امروز خواند و افزود: استکبار جهانی حیله های فراوانی برای شکست ملت ها انجام می دهد و ما باید حیله های استکبار جهانی را شناسایی و بررسی کنیم تا ثابت شود که مستکبرین عالم چیز دیگری جز حیله برای ملت ها در سر نمی پرورانند؛ متأسفانه برخی ساده دلان گرفتار این حلیه ها شده اند؛ ولی ملت شریف ما فریب نمی خورد.

امام جمعه شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه کشورهای غربی به دنبال ایجاد بذر ناامیدی در جامعه هستند تا این طور القاءکنند که شما نمی توانید پیشرفت کنید،گفت: شاید کشورهای غربی فراموش کردند تا ۶۰۰ سال پیش در حوزه پزشکی از کتاب های ابن سینا استفاده می کردند.

آیت الله نعیم آبادی در خطبه های دوم نماز به حوزه صنایع دستی پرداخت و گفت: برای ترویج، توسعه و بازاریابی صنایع دستی باید از ظرفیت عظیم صادرات به بازار داخلی دیگر استان ها استفاده کرد و نباید فقط به فکر صادرات خارجی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و عنوان داشت: اگر جهاد کشاورزی اهداف خود را به خوبی پیاده کند و توجه مردم هم به کشاورزی بیشتر باشد می توانیم کشوری مولد در امر تولید باشیم نه مصرف کننده و در این راه باید دانشگاه ها و مراکز علمی به کمک بخش کشاورزی بیایند؛ زیرا ابتکار نتیجه علم است و فرزند دانش است و مشکل کشاورزی با بنر زدن و شعار دادن حل نمی شود.

خطیب نماز جمعه بندرعباس به بیانات صریح رهبری در دیدار با نخست وزیر اشاره کرد و گفت: ما با آمریکای بد عهد و پیمان شکن هیچ وقت مذاکره نخواهیم کرد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات