۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۹۸۶۱

مزار شهدای موتلفه گلباران و عطرافشانی شد + فیلم

مزار شهدای موتلفه گلباران و عطرافشانی شد + فیلم
مراسم سالگرد شهادت غریبانه و مظلومانه شهدای مؤتلفه اسلامی همزمان با سالروز عروج ملکوتی آن شهدا با عطرافشانی و گلباران مزار آنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد شهادت غریبانه و مظلومانه شهدای مؤتلفه اسلامی همزمان با سالروز عروج ملکوتی آن شهدا با عطرافشانی و گلباران مزار آنان برگزار شد.

براساس این گزارش پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، آیت الله صدیقی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حیات انسانی انسان ها به وجود مقدس امام زمان(عج) بستگی دارد؛ بنابراین حیات طیبه انسان ها در گرو ظهور حضرت است.

وی افزود: بسیار از انسان ها امام زمان(عج) را برای رفع مشکلات و شفای بیماری خود می خواهند اما شهدا چنین نبودند و حضرت را تنها برای خودشان می خواستند.

در ادامه اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: امام راحل توطئه دشمنان را در هم شکست و از ملت خواستند که برای اسلام ایشان را استنصار کنند و ملت ایران به رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و امام را یاری کردند.

همچنین در ادامه برنامه زیارت آل یس توسط ذاکر اهل بیت(ع) حاج امیر نعیمی قرآن شد.

یادآور می شود حزب موتلفه سال 1342 بوجود آمد، این حزب به شدت تحت تاثیر اندیشه امام راحل بود و برای نخستین بار در تظاهرات 15 خرداد سال 1342 ایفای نقش کرد و در پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه با حکومت پهلوی فعالیت بسیار داشت. افراد سرشناس این حزب می‌توان به مرتضی مطهری، بهشتی، اندرزگو، باهنر، عسگراولادی، عباسپور، میرسلیم، بادامچیان اشاره کرد./813/پ203/ب1

تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات