۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۰۹۸۶۶
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

شهدای موتلفه با لبیک به ندای امام راحل فریاد استکبارستیزی سر دادند + فیلم

شهدای موتلفه با لبیک به ندای امام راحل فریاد استکبارستیزی سر دادند + فیلم
بادامچیان با بیان اینکه شهدای موتلفه توسط مزدوران آمریکا به شهادت رسیدند، گفت: شهدای موتلفه اسلامی به هل من ناصر ینصرنی امام راحل لبیک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت غریبانه شهدای مؤتلفه اسلامی عصر امروز بر مزار آن شهدا در آستان مقدس امامزاده هادی(ع) برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب اسلامی توطئه دشمنان و طاغوت را در هم شکستند؛ ایشان از ملت خواستند برای اسلام وی را استنصار کنند و مردم نیز امام و رهبرشان لبیک گفتند.

وی افزود: اعضای حزب موتلفه با حضور در کنار امام راحل توطئه آمریکا را خنثی کردند و چون آمریکا نتوانست با فریب مردمی هدف خود را پیش ببرند دست به سرکوب و دستگیری زد و کشتار مدرسه فیضیه و 15 خرداد سال 1342 نیز از همین اقدامات ظالمانه بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها زمانی که دیدند با این اقدامات به نتیجه ای نرسیدند اقدام به کاپیتولاسیون نظامی کردند، در این هنگام بود که امام راحل فریاد بلند کردند؛ زمانی که از شهید امانی پرسیده شد شما چرا اعتراض کردید گفت امام و مرجع تقلید ما فرمودند: والله کبیره کرده است هرکس فریاد نزند.

بادامچیان ابراز کرد: شهدای موتلفه توسط مزدوران استکبار جهانی آمریکا به شهادت رسیدند؛ این شهیدان در مقابله با کاپیتولاسیون آمریکایی جان خود را نثار انقلاب کردند.

وی افزود: در آن دوران آمریکایی ها در ایران دو نقشه داشتند که یکی از آنان براندازی اسلام در سال 41 به نام اصلاحات و پوشش رفراندوم بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان بیان داشت: شهدای موتلفه با شهادت و جهاد خودشان نشان دادند که باید از ولی امر مسلمین و نائب امام زمان(عج) که مقتدرانه در مقابل مظهر استکبار، استعمار، سلطه طلبی، زورگویی و قلدری یعنی آقای ترامپ ایستادند و فرمودند ترامپ شایسته پیام نیست؛ حمایت کنیم و به خاطر وجود رهبری چنین مقتدر شکر الهی را به جای آوریم./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 11

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
احسنت
0
0