۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۰۹۸۷۴
آیت الله طبرسی:

پیشنهاد مذاکره صادقانه از سوی رییس جمهور آمریکا مضحک است

پیشنهاد مذاکره صادقانه از سوی رییس جمهور آمریکا مضحک است
آیت الله نورالله طبرسی به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور مقامات کشورهای مختلف به ایران اسلامی نتیجه دیپلماسی مقاومت است.
آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حضور مقامات کشورهای مختلف به ایران اسلامی نتیجه دیپلماسی مقاومت است.
 
وی به پاسخ قاطع مقام معظم رهبری به نخست وزیر ژاپن در خصوص پیشنهاد مذاکره از سوی رییس جمهور آمریکا با ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این که مقام معظم رهبری حتی رییس جمهور آمریکا را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی دانند نشان دهنده اقتدار و عظمت نظام اسلامی و مقام معظم رهبری است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند تنها گزینه ملت ایران در برابر فشارها و تهدید های آمریکا، ایستادگی و مقاومت است، خاطرنشان کرد: این ملت به هیچ عنوان تسلیم خواسته های آمریکایی ها نخواهند شد.
 
امام جمعه ساری، پیشنهاد مذاکره از سوی رییس جمهور آمریکا با ایران را نوعی تله برای به دام انداختن کشورمان توصیف کرد و گفت: مسؤولان جمهوری اسلامی هیچ گاه فریب این حربه های تاریخ گذشته آمریکایی ها را نخواهند خورد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها با ارائه پیشنهاد مذاکره و فرستادن واسطه، به دنبال برجام دومی هستند تا فشارها را بر ملت ایران به اوج برسانند، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند از طریق مذاکره با آمریکا هیچ مشکلی حل نخواهد شد و آنها بیشترین دشمنی را با ملت ایران داشتند.
 
آیت الله طبرسی، بیان عنوان مذاکرات صادقانه از سوی رییس جمهور آمریکا را بسیار مضحک توصیف کرد و گفت: آمریکایی ها در ماه های اخیر شدید ترین تحریم ها را علیه ملت ایران وضع کردند و آنچه که می گویند با آنچه که عمل می کردند بسیار متفاوت است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هیچ انسان آگاه، آزاد و عاقلی با چنین کشوری مذاکره نمی کند، تصریح کرد: نباید تجربه تلخ برجام بار دیگر در این کشور تکرار شود.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها در چهار دهه اخیر را از یاد نخواهند برد، بیان داشت: آمریکایی ها هر چه در توان داشتند در این چهل سال برای براندازی و نابودی انقلاب به کار گرفتند اما همواره شکست خوردند و این بار نیز شکست سنگینی خواهند خورد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات