۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۰۹۸۸۸
امام جمعه شهرستان خمام تشریح کرد؛

جزییات ضرب و شتم یک بانوی ناهی از منکر در گیلان

جزییات ضرب و شتم یک بانوی ناهی از منکر در گیلان
طی روزهای گذشته یک بانوی آمر به معروف و فرزندش به دلیل انجام تذکر لسانی در راستای ترویج فرهنگ حجاب، توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد اسدالله‌زاده امروز در گفت‌وگویی با تشریح جزئیات ضرب و شتم یک بانوی آمر به معروف گیلان در خمام، اظهار کرد: ضاربان این بانوی گیلانی افرادی بودند که با کشف حجاب کامل، در مقابل شهرداری خمام در حال رقصیدن بودند.

وی با بیان اینکه عوامل ضرب و شتم این بانوی آمر به معروف، سوار بر سه خودرو بودند که از این میان دو خودرو بومی و یک خودرو مربوط به مسافران بود، گفت: زمانی که این بانوی مؤمنه به خانم‌های بی‌حجاب در حال رقص تذکر لسانی می‌دهد سه نفر از آن‌ها به وی حمله کرده و تلاش می‌کنند تا چادر او را از سرش بردارند.

امام‌جمعه خمام با اشاره به حمله‌ور شدن افراد خاطی به این بانوی محجبه افزود: یکی دیگر از این خانم‌ها از پشت به این بانوی محجبه حمله کرده و او را به زمین می‌زند و زمانی که متوجه تلاش وی برای تماس گرفتن با نیروی انتظامی می‌شوند تلفن همراه او را نیز می‌شکنند.

وی به ضرب و شتم کودک بانوی آمر به معروف توسط یک مرد اشاره کرد و گفت: یکی از مردان متخلف در این ماجرا نیز قصد حمله به این بانوی آمر به معروف را داشت که فرزند ۱۰ ساله این بانوی مؤمنه مانع اقدام او می‌شود در این حین این کودک نیز مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد‌.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه تاکنون افراد حاضر در یکی از خودرو‌های متخلف دستگیر شدند، افزود: دو خودروی متخلف دیگر متواری بوده و تحت پیگرد قانونی هستند.

حجت الاسلام اسدالله‌زاده با درخواست از مراجع قضایی جهت رسیدگی جدی به چنین اقدامات هنجارشکنانه‌ای گفت: توقع می‌رود تا در چنین مواردی دستگاه قضایی و دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم ورود کند./1325/

علی اصغر خواجه الدین
منبع: فارس
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
با توجه به برنامه ریزی های بسیار دشمن و تبلیغات گسترده ماهواره ای جسارت و گستاخی این افراد بیشتر شده و مومنین در موضع ضعف قرار گرفتند اون دختره معلون موفر فری بشدت در حالت فعالیت های حرفه ای ضد اسلام و حجاب است
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
درباره موضوع معضلات روز مانند حاشیه نشینی، فقر، بیکاری جوانها و فساد و اعتیاد مطالب تحلیلی و علمی و نقدهای عالمانه بیشتری در سایت منتشر نمایید.
0
0