۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۰۹۸۹۷
دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برای نخستین بار برگزار می کند؛

دوره آموزشی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان

دوره آموزشی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان
اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره آموزشی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان را ویژه مبلغان طرح تابستان سال جاری برگزار می کند.

مجید شجاعی، رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه اداره آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، دوره آموزشی تربیت اقتصادی کودک و نوجوان را ویژه مبلغان طرح تابستان سال جاری برگزار می کند، گفت: این دوره در راستای نام گذاری سال به عنوان «رونق تولید» که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، برگزار می شود.

وی یکی از اهداف مهم این دوره را ترویج فرهنگ صحیح مصرف بیان کرد و افزود: این دوره ویژه مبلغان تخصصی کودک و نوجوان است که به عنوان دوره تمهیدیه اعزام طرح تابستان برنامه ریزی در نظر گرفته خواهد شد.

شجاعی با اشاره به استقبال خوب مبلغان تخصصی کودک و نوجوان از این دوره، تصریح کرد: بیش از 40 نفر از مبلغان تخصصی کودک و نوجوان در سامانه سامع (سامانه آموزش های عمومی دفتر تبلیغات اسلامی) برای این دوره ثبت نام کرده اند.

رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان سال جاری را سال هدفمندسازی آموزش های کاربردی عنوان کرد و گفت: کلیه آموزش های کاربردی با هدف گذار مستقیم برای ارتقای تأثیرگذاری تبلیغ و در راستای مسائل میز و قطب های فکری فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این دوره با همکاری اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و بنیاد خیریه المهدی(عج) از روز یک شنبه 26 خرداد ماه 1398 به مدت سه روز در محل این دفتر برگزار می شود./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات