۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۰۹۹۴۱

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل معرفی شد

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان اردبیل با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اردبیل، مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین کریمی مدیر جدید مرکز خدمات استان و قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین صفری مدیر سابق این مرکز با حضور جمعی از مدیران حوزوی و دولتی استان و نمایندگان رئیس مرکز خدمات در سالن جلسات حوزه علمیه برگزار شد.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرستان اردبیل گفت: امروز روز بسیار مهم و بزرگی برای ما در راستای تکریم علم و عالم است.

وی گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تشخیص بجا و مناسب مقام معظم رهبری و به امر ایشان تشکیل شده است و اگر این مرکز نبود جریان علمی حوزه‌های علمیه مخدوش می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام و المسلمین صفری، به مدیر جدید این مرکز سفارش کرد: کارهایتان را با برنامه‌ریزی و بسیار دقیق انجام دهید و در برنامه‌ریزی‌هایتان ابداع و ابتکار داشته باشید.

همچنین، نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این جلسه از زحمات خالصانه و صادقانه چندین ساله حجت الاسلام صفری قدردانی کرد.

وی در ادامه به رسالت بزرگ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: امروز بعد از گذشت حدود 28 سال از تأسیس مرکز خدمات، این نهاد به یک شجره طیبه تنومند تبدیل شده است و طلاب و روحانیان برادر و خواهر شیعه و سنی و خانواده‌های آنان را در سراسر کشور تحت پوشش خود دارد.

حجت الاسلام صفری در این جلسه با خوش‌آمد گویی به حضار گفت: خدا را شاکرم که مدتی را توانستم به طلاب و روحانیان عزیز استان خدمت کنم و در این مسیر کارهایی انجام شده است که امیدوارم مورد رضایت پروردگار باشد.

در ادامه حجت الاسلام کریمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مخلصانه و مجدانه مدیر سابق مرکز خدمات استان در بیش از دو دهه خدمت در این مرکز، گفت: از نگاه دینی، خدمت از ارکان اصلی عبودیت است و تا جایی که من می‌دانم هیچ عبادتی از جهت فضیلت و تقرب الهی به اندازه خدمت در نگاه دینی اهمیت ندارد و با توجه به مسئولیتی که بر گردن من نهاده شده است، ان‌شاءالله خود را وقف خدمت به طلاب و روحانیون محترم خواهم کرد.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات