۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۰۹۹۶۳
حزب‌ الله لبنان:

آمریکا همه امکاناتش را برای نابودی مقاومت، بسیج کرده اما بی‌فایده است

آمریکا همه امکاناتش را برای نابودی مقاومت، بسیج کرده اما بی‌فایده است
رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت این کشور تمام توانایی و امکانات خود را با هدف خاموش کردن صدای مقاومت به کار گرفته، ولی بی‌فایده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «سید هاشم صفی‌الدین» رییس شورای اجرایی حزب‌الله در مراسمی در «بیت جبیل» در جنوب لبنان اعلام کرد که مقابله با آمریکا و متحدان آن در سطح منطقه آسان نیست و آمریکا تمام امکانات، توانایی‌ها و مزدوران خود را به کار گرفته تا صدای مقاومت در لبنان را ساکت کند و این میزان همراهی جمهوری اسلامی ایران با قضایای بر حق در جهان و در رأس آنها مسأله فلسطین را متوقف کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، صفی‌الدین تأکید کرد، باید در مقابل اقدامات آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور، آل‌سعود و تمام ابزارهای آنها ایستاد.

وی ادامه داد: امروز در برابر چالش‌های بزرگی در لبنان و تمام منطقه قرار داریم و می‌دانیم کسی که این تعرض‌ها را علیه منطقه فرماندهی می‌کند ایالات متحده آمریکاست؛ ملت‌های مقاومت، معامله قرن را به سیلی قرن تبدیل خواهند کرد.

صفی‌الدین سپس گفت: حزب الله به آمریکا و اسرائیل و سعودی تعرض نکرده بلکه به ما تعرض کردند زیرا ما از ملتمان  و قضایای بر حق امت دفاع می‌کنیم. آمریکا دشمن حقیقی و خبیث ماست که می‌خواهد قدس و فلسطینی را به یهودیان تحویل دهد، فلسطینی‌ها (آوارگان) را (در کشورهای میزبان) اسکان دهد، (آوارگان) سوری را در لبنان اسکان دهد و این منطقه را ویران کند.

در همین راستا، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله در سالروز آزادسازی جنوب لبنان، مقاومت را تنها گزینه برای مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند و تأکید کرد امروز بیش از هر زمان دیگری به مقاومت نیاز است.

«علی دعموش» نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هم ضمن اعلام اینکه آمریکا و تل‌آویو به همراه برخی کشورهای منطقه برای اعمال فشار حداکثری بر ایران و محور مقاومت بسیج شده‌‌اند، تصریح کرد تا زمانی که مقاومت نفس می‌کشد این فشارها هم بی‌فایده خواهد بود.

منبع: فارس
ارسال نظرات