۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۶۰۹۹۹۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

پروژه های آبرسانی اصفهان با سرعت بیشتری پیگیری شود

پروژه های آبرسانی اصفهان با سرعت بیشتری پیگیری شود
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضرورت ساماندهی رودخانه زاینده رود، گفت: پروژه های آبرسانی به استان اصفهان باید با سرعت و جدیّت بیشتر پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار استاندار اصفهان با اشاره به پروژه های آبرسانی استان اصفهان اظهار داشت: این پروژه ها باید با همکاری و هماهنگی بیشتر، با سرعت و جدیّت پیگیری و مشکلات با برگزاری جلسات با مسئولان مربوط در دولت و سایر استان های همجوار برطرف شود.

وی با اشاره به وعده رئیس جمهور محترم برای احیا و جاری شدن آب در زاینده رود افزود: استانداران در مسئله آب باید محکم، کار را به دست بگیرند و اقدامات ماندگاری را برای برطرف شدن بحران آب انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه ساماندهی عرض رودخانه زاینده رود در استان دارای اهمیت است، گفت: یکسان نبودن عرض رودخانه در طول مسیر سبب هدر رفت آب می شود و نیاز است تا کارشناسان نظر کارشناسی در خصوص عرض مناسب رودخانه ارائه دهند.

وی ادامه داد: همچنین در اجرای طرح ساماندهی رودخانه می توان دو طرف رودخانه را جاده کشید و سنگ چین کرد تا ظرفیت گردشگری و تفریح برای مردم ایجاد شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با تأکید بر ضرورت حل و فصل مسئله آب در بین استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ساماندهی رودخانه زاینده رود در استان اصفهان همت می خواهد و با این کار می توان مانع از هدر رفت حجم قابل توجهی از آب شد.

عباس رضایی نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته و همچنین پیگیریهای انجام شده در خصوص آب اظهار داشت: اولین جلسه ستاد احیای زاینده رود در تهران برگزار شد .

وی با بیان اینکه وزیر نیرو هفته آینده به اصفهان سفر می کند، خاطرنشان کرد: اجلاسی با وزرای روسیه به مدت 2 روز در اصفهان برگزار می شود و با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اینکه روابط ایران و روسیه از روابط صرفاً سیاسی به سمت مبادلات اقتصادی حرکت کند، محور این اجلاس نیز مباحث اقتصادی خواهد بود./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات