۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۱۰۰۰۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

طرح مذاکره مجدد با ایران توطئه جدید مقامات آمریکایی است

طرح مذاکره مجدد با ایران توطئه جدید مقامات آمریکایی است
حجت الاسلام لائینی گفت: طرح دوباره مسأله مذاکره و فرستادن واسطه به کشورمان توطئه جدیدی از سوی مقامات آمریکایی بود که مقام معظم رهبری به خوبی آن را خنثی کردند.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به موضع گیری قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر فرستاده رییس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بار دیگر با این موضع گیری قاطع خود تو دهنی بزرگی به آمریکایی‌ها زدند.
 
وی با بیان این که منطق مقاومت بار دیگر بر تهدید، تحریم و فشار پیروز شد، افزود: آنچه مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن بیان کردند ناشی از گفتمان انقلاب اسلامی و امام راحل بود.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در سخنرانی‌های خود بر ضرورت تقویت گفتمان مقاومت در جامعه تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: آنچه امروز ما را در برابر فشار‌های دشمنان پیروز می‌کند تنها ایستادگی و مقاومت است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری با هوشیاری و استدلال‌های عمیق خود، منطق دروغین آمریکایی‌ها را به چالش کشیدند، بیان داشت: موضع گیری شجاعانه و مقتدرانه ایشان در دیدار نخست وزیر ژاپن بار دیگر بصیرت، دانایی، اقتدار و علمیت ایشان را به رخ جهانیان کشید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره نسبت به عدم اعتماد به آمریکایی‌ها به مسؤولان هشدار داده بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی‌ها در این کشور علیرغم دشمنی‌های آشکار آمریکا، همچنان موضوع مذاکره با آمریکا را زمزمه می‌کنند.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که مذاکره با آمریکا هیچ سودی به حال ملت و کشورمان ندارد، تصریح کرد: مذاکره با کشور بدعهد و فریبکاری، چون آمریکا با منافع ملی کشورمان در تضاد است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف آمریکایی با از پیشنهاد مذاکره با کشورمان کاهش اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی‌های اخیر خود به خوبی این توطئه دشمن را با بیان مواضع قاطع خود خنثی کردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هر راه مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها وجود ندارد، بیان داشت: طرح دوباره مسأله مذاکره و فرستادن واسطه به کشورمان توطئه جدیدی از سوی مقامات آمریکایی بود که مقام معظم رهبری به خوبی آن را خنثی کردند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات