۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۶۱۰۰۱۷
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

منطق مقاومت رهبری باید الگویی برای سایر مسؤولان باشد

منطق مقاومت رهبری باید الگویی برای سایر مسؤولان باشد
حجت الاسلام والمسلمین جلالی، فرستادن واسطه برای مذاکره با جمهوری اسلامی را عملیات فریب مقامات آمریکایی برای کاهش اقتدار منطقه ای و بین المللی کشورمان دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به سفر نخست وزیر ژاپن به کشورمان و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در آن دیدار با سخنان قاطع خود بار دیگر منطق مقاومت را به نمایش گذاشتند.
 
وی، فرستادن واسطه برای مذاکره با جمهوری اسلامی را عملیات فریب مقامات آمریکا دانست و با بیان این که مسؤولان کشورمان فریب این حربه‌های آمریکایی صهیونیستی را نخواهند خورد، خاطرنشان کرد: پاسخ قاطع مقام معظم رهبری در خصوص پیشنهاد مذاکره رییس جمهور آمریکا درس بزرگی برای دولتمردان آمریکایی بود.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این طرح آمریکایی‌ها با هوشیاری و قاطعیت مقام معظم رهبری شکست خورد، بیان داشت: بیان این جمله که من ترامپ را حتی شایسته مبادله پیام نمی‌دانم، بیان اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر تهدید‌های آمریکایی‌ها بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی موضع گیری حکیمانه و خردمندانه‌ای را در دیدار نخست وزیر ژاپن اتخاذ کردند، خاطرنشان کرد: رهبری با سخنان قاطع خود به دنیا ثابت کردند که آمریکا و رییس جمهور آن در عرصه سیاست بین الملل هیچ جایگاهی ندارند و هر روز در حال افول هستند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با فشار و تحریم می‌توانند ملت ایران را به پای میز مذاکره بکشانند، تصریح کرد: اما مواضع قاطع مقام معظم رهبری بار دیگر ثابت کردند که ملت ایران اهمیتی به تحریم‌ها و تهدید‌های آمریکایی‌ها نمی‌دهد و مسیر خودشان را دنبال می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با تأکید بر این که تحریم‌های آمریکا چیز تازه‌ای نیست که ملت ایران از آن بترسند، خاطرنشان کرد: آمریکای جنایت کار از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی و توطئه علیه ملت ایران را آغاز کرده است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکایی‌ها نمی‌توانند با فشار حداکثری سیاست‌ها و خواسته‌های نامشروع خود را به ملت ایران تحمیل کنند، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمن با اقتدار می‌ایستد و از حقوق ملت خود دفاع می‌کند.
 
امام جمعه فریدونکنار، آمریکا را ناقض همه توافق نامه‌های بین المللی معرفی کرد و با بیان این که این آمریکا بود که به صورت غیر قانونی و یکجانبه از برجام خارج شد، خاطرنشان کرد: طرح مذاکره مجدد بر روی مسائل هسته‌ای فریب و توطئه جدیدی است که مقامات آمریکایی آن را دنبال می‌کنند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات