۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۶۱۰۰۲۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

تخریب چهره روحانیت با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی

تخریب چهره روحانیت با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی
حجت الاسلام شکریان گفت: تخریب چهره روحانیت با دروغ پردازی و تبلیغات منفی نشان دهنده اثرگذاری نقش روحانیت در خنثی سازی توطئه دشمنان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان تبلیغی، تلاش و مجاهدت در عرصه تبلیغ دین را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: کسی که در راه تبلیغ پیام الهی گام بر می‌دارد به طور حتم مورد توجه و نظر خداوند متعال است.
 
وی با بیان این که دین اسلام با همین مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی عالمان دینی حفظ مانده است، افزود: اگر این مجاهدت‌ها نباید حفظ و گسترش دین و معارف اسلامی امکان پذیر نخواهد بود.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که در گذشته عالمان دینی برای تبلیغ و تبیین دین مشقت‌های بسیاری را متحمل شده اند، بیان داشت: اما امروز وضع متفاوت شده و امکانات و ابزار‌های بسیاری برای رساندن پیام دین به اقصی نقاط جهان در اختیار است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که با بیان این که همان طور که مبلغان دینی و روحانیت در عرصه تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) گام بر می‌دارند، دشمن نیز در جهت دین زدایی شبانه روزی می‌کوشد، خاطرنشان کرد: امروز به واقع همانند مباحث اقتصادی در عرصه فرهنگی نیز در یک جنگ تمم عیار با دشمن قرار داریم.
 
وی با اشاره به این که دشمن اصل دین را هدف گرفته است، بیان داشت: تلاش‌های مذبوحانه دشمن در حوزه عفاف و حجاب نشان دهنده آن است، دشمن می‌خواهد مبانی دینی و ارزشی جامعه را نابود کند تا بتوانند بر جامعه نفوذ و سلطه داشته باشد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که روحانیت همواره آماده جانفشانی برای حفظ و اعتلای دین و انقلاب بوده است، خاطرنشان کرد: تخریب چهره روحانیت با دروغ پردازی و تبلیغات منفی نشان دهنده اثرگذاری نقش روحانیت در خنثی سازی توطئه دشمنان است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که یکی از وظایف مهم امروز روحانیت آگاهی دادن به جامعه پیرامون تلاش‌های دشمن است، بیان داشت: متأسفانه بخش مهمی از نسل جوان ما نسبت به آنچه دشمن به دنبال آن است آگاهی لازم را ندارند و این مسأله وظیفه روحانیت را سنگین‌تر می‌کند.
 
حجت الاسلام شکریان از روحانیت به عنوان هادیان فکری جامعه یاد کرد و با بیان این که مبلغان دینی با روشنگری در منبر‌های تبلیغی خود نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمن ایفا خواهند کرد، افزود: روحانیت با تبیین صحیح حربه ها و توطئه های دشمن، از فریب و به دام افتادن نسل جوان در تور دشمن جلوگیری خواهد کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات