۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۹
کد خبر: ۶۱۰۰۸۲
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی:

رهبر معظم انقلاب مقتدرانه ترامپ را در جهان رسوا کردند

رهبر معظم انقلاب مقتدرانه ترامپ را در جهان رسوا کردند
بادامچیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مقتدرانه ترامپ را در جهان رسوا کرد، گفت: سرگذشت شهدای موتلفه بهترین الگو برای تقویت اراده ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی، عصر یکشنبه در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهدای موتلفه اسلامی در سالن اجتماعات همین حزب برگزار شد، گفت: واقعه شهادت شهدای موتلفه یک جریان مقطعی نیست بلکه جریانی است که در تاریخ استمرار دارد.

وی با اشاره به اینکه سلطه گران در عصر حاضر با دوقطبی کردن جهان دوران دین را تمام شده تلقی می کردند، ابراز کرد: پیروزی انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این باور بود.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه شهدای موتلفه با اجازه بنیانگذار کبیر انقلاب هیات موتلفه را تشکیل دادند، اظهار داشت: اجازه امام راحل مدال افتخاری بود که بر گردن موتلفه آویخته شد.

بادامچیان ادامه داد: حزب موتلفه از همان ابتدا تا به امروز هرگز به دنبال حزب بازی و تشکیلات آنچنانی نبود و تماما همه فعالیت های خود را برای رضای خدا انجام داده است.

وی توجه به سرگذشت شهدای موتلفه را سراسر انسان ساز و عبرت آموز بیان کرد و گفت: انسان با مطالعه سرگذشت این شهدا می تواند اراده خود را در مسیر مبارزه جبهه حق علیه جبهه باطل تقویت کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و انگلیس باور نداشتند انقلاب اسلامی به پیروزی برسد، خاطرنشان کرد: در حالی که امروز در چهل سالگی دوم انقلاب با وجود رهبری مقتدر و قدرتمند که در پاسخ فرستاده آمریکا فرمودند من ترامپ را شایسته تبادل پیام نمی دانم؛ شاهد رسوایی ترامپ در دنیا هستند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات