۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۸
کد خبر: ۶۱۰۰۸۴
حجت الاسلام پورمحمدی مطرح کرد؛

خنثی سازی تهدیدات اقتصادی دشمن در گرو تحول نظام مدیریتی و اقتصادی کشور

خنثی سازی تهدیدات اقتصادی دشمن در گرو تحول نظام مدیریتی و اقتصادی کشور
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: خنثی سازی تهدیدات سیاسی و اقتصادی دشمن در گرو تحول سیاسی و نظام مدیریتی و اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز، عصر یکشنبه در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهدای موتلفه اسلامی در سالن اجتماعات همین حزب برگزار شد، گفت: یاد مرگ انسان را به خدا نزدیک می کند.

وی افزود: بی خیالی نسبت به مساله مرگ یکی از طراحی های امروز دنیا است تا مردم نسبت به مساله مرگ غافل شوند و از مرگ هراسی به دل نداشته باشند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به اینکه شهادت یک حادثه اتفاقی نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ است که آن را جهاد می نامند، اظهار داشت: شهادت تفکر و اندیشه ای است که در طول تاریخ استمرار داشته است.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: معنای شهادت از مرگ نترسیدن و به سمت آن حرکت کردن است چرا که انسان با شهادت به دیدار خداوند نائل می شود؛ بنابراین فرهنگ شهادت نابودی نیست بلکه به آینده امیدوار بودن است.

وی اضافه کرد: با همین فرهنگ است که ملت ایران چهل سال در برابر مستکبران ایستادگی کردند و رهبر معظم انقلاب امروز مقتدرانه می فرمایند: ترامپ شایسته مذاکره نمی دانم؛ انقلاب اسلامی با همین فرهنگ معادلات منطقه و جهان را تغییر می دهد.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: دشمن نیز با ایجاد جریان تکفیری داعش درصدد بود که با این فرهنگ مبارزه کند از این رو مذهب را در برابر مذهب قرار داد تا جایگاه جهاد و شهادت را تنزل ببخشد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز یکی از ضعفها و مشکلات کنونی کشور را در عرصه سیاسی عدم شکل گیری فرهنگ سیاسی در جامعه دانست و گفت: متاسفانه کارگزاران و فعالان سیاسی در این رابطه ضعیف عمل کردند، امروز بیشتر احزاب مشغول حزب بازی هستند و این رفتار سیاسی احزاب را تعریف نمی کند تا فضای سیاسی سالمی در کشور شکل بگیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در تعاریفی که از حزب و احزاب شده تا به امروز کم کاری صورت گرفته و تدابیر لازمی در این خصوص صورت نگرفته است تا از این طریق افکار عمومی در فضای سیاسی اقتناع و کنترل شود تا فضای مجازی نتواند با یک شایعه افکار عمومی دست خوش تغییر قرار دهد.

حجت الاسلام پورمحمدی با تاکید بر اینکه دشمن به بخش هایی حمله می کند که ما در آن ضعیف هستیم، ادامه داد: امروز نظام اقتصادی و مدیریتی کشور ضعیف است برای همین دشمن اقتصاد ما را هدف قرار داده است؛ بنابراین در عرصه اقتصادی و سیاسی نیازمند یک تحول اساسی هستیم تا بتوانیم از این بحران عبور کرده و تهدیدات را خنثی کنیم.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پایان خاطرنشان کرد: تهدیدات دشمن با تحول سیاسی در عرصه سیاست و تحول اقتصادی در نظام مدیریتی و اقتصادی خنثی می شود./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات