۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۱۰۱۱۰
ابالی پور:

کانون مساجد لرستان میزبان اجرای طرح اوقات فراغت هستند

کانون مساجد لرستان میزبان اجرای طرح اوقات فراغت هستند
مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در شش محور برگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد گفت: مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور دوم تیرماه در پلدختر برگزار می شود.

ابدالی پور از برگزاری مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت در مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر در راستای تقویت روحیه امید و ایجاد نشاط در این مناطق برگزار می شود.

وی افزود: امسال طرح غنی سازی اوقات فراغت با محوریت طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد برگزار می شود و «اخلاق، نشاط و معنویت» شعار این طرح در سراسر کشور است.

ابدالی پور غنی سازی اوقات فراغت را از مهم ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: جذب حداکثری نسل جوان و نوجوان به مساجد از اهداف مهم اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استعداد یابی، پرورش استعدادها، تقویت روحیه نشاط و امید، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی از دیگر اهداف برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان به محورهای اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت اشاره کرد و عنوان داشت: این برنامه ها در شش محور اصلی قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه‌سازی و فضای مجازی، کتاب و کتاب‌خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: انتخاب محورهای اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت با توجه نیازهای نسل جوان و نوجوان درنظر گرفته شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات