۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۱۰۱۱۷
در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی:

امام جمعه دشت آزادگان رتبه برتر کشوری و استانی را کسب کرد

امام جمعه دشت آزادگان رتبه برتر کشوری و استانی را کسب کرد
مرمضی گفت: بنا به اعلان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، امام جمعه دشت آزادگان رتبه برتر کشوری و استانی را در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کسب کرد.
حسن مرمضی، مسؤول فضای مجازی و فرهنگی دفتر امام جمعه دشت آزادگان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: امام جمعه شهرستان از لحاظ عملکرد در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به ویژه در بحران سیل رتبه اول کشوری و استانی را کسب کرد.

مسؤول فضای مجازی و فرهنگی دفتر امام جمعه دشت آزادگان بیان داشت: کسب چنین افتخاری از سوی امام جمعه شهرستان مربوط به سال ۹۸ می‌باشد البته چنین ارزیابی از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همه ساله صورت می‌گیرد و امسال با توجه به وضعیت خاص شهرستان در مسأله سیل، اقدامات بسیار خوبی از سوی دفتر امام جمعه سوسنگرد صورت گرفت که از دید مسؤولان در مرکز غافل نماند.

مرمضی در ادامه پیرامون فعالیت‌های دفتر امام جمعه سوسنگرد در سه ماه نخست سال به ویژه دربحث سیل اظهار داشت: بازدید روزانه از روستا‌های سیل زده، استقبال از مسؤولان استانی و کشوری و ارائه گزارش از معضلات و مشکلات و اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده و جمع آوری کمک‌های مردمی برنامه ثابت امام جمعه در ایام سیل بود.

وی بیان داشت: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیات حیدری و فرحانی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش از جمله مسؤولان استانی و کشور بودند که با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان از آخرین اقدامات صورت گرفته برای سیل زدگان مطلع شدند.

 مسؤول فضای مجازی و فرهنگی دفتر امام جمعه دشت آزادگان با بیان اینکه بازدید از روستا‌های سیل زده شاکریه و بُنده و توزیع مایحتاج در میان سیل زدگان، بررسی مشکلات و خسارت‌های زراعی و دامی و انعکاس به مسؤولان استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های امام جمعه شهرستان در ایام سیل بود، افزود: بازدید و همیاری با نیرو‌های مردمی و گروه‌های جهادی برای ترمیم و تقویت سیل بند‌های شهرستان و روستا‌های تابعه در معرض خطر سیل، دیدار با روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم برای فعالیت‌های تبلیغی در مناطق سیل زده، همراهی با نمایندگان نیرو‌های جهادی و امدادی برای امدادرسانی به مناطق سیل زده و نظارت بر چگونگی انتقال اموال و وسایل خانواده‌های سیل زده، بازدید از قرارگاه مردمی طریق القدس ویژه مناطق سیل زده مستقر در شهرستان و نشست با روحانیون و فرهیختگان برای بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده دیگر اقدامات امام جمعه شهرستان است.

مرمضی با اشاره به استقبال امام جمعه سوسنگرد از کاروان گروه‌های جهادی کشور‌های مسلمان لبنان، عراق و فلسطین برای حضور در مناطق سیل زده شهرستان گفت: سرکشی از بخش سیل زده نیسان و رفیع هویزه به همراه فرمانده مرزبانی و بخشدار بخش میسان، دیدار با سران عشایر شهرستان و بحث و گفتگو درباره کمک رسانی به سیل زدگان دیگر اقداماتی است که از سوی دفتر امام جمعه سوسنگرد صورت گرفت.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان از برگزاری سفره‌های افطار ویژه ماه رمضان در چندین مسجد و حسینیه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: دعوت از خیران شهرستان برای ارائه خدمات بهتر به روزه داران و نمازگزاران در مساجد و حسینیه‌ها و دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برای تأمین امنیت شب‌های قدر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی با مسؤولان شهرستان در ناحیه سپاه دشت آزادگان و برگزاری مرتب جلسات روزانه تفسیر موضوعی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مصلای نماز جمعه از سوی دفتر امام جمعه صورت گرفته است.
مرمضی در پایان گفت: اهالی روستا‌های سیل زده مسیر هوفل و الله اکبر با اهدای لوح تقدیر و سپاس از فعالیت‌های امام جمعه شهرستان در طول ایام سیل و خدمت رسانی به سیل زدگان تقدیر کردند. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۸
درود بر آیت الله
0
0