۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۱۰۱۳۳

واکنش حجت الاسلام پژمانفر به اهانت روزنامه همدلی به امام جمعه موقت تهران

واکنش حجت الاسلام پژمانفر به اهانت روزنامه همدلی به امام جمعه موقت تهران
عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی از اقدام توهین آمیز روزنامه همدلی نسبت به امام جمعه موقت تهران به شدت انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۷ خرداد سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان در تذکری گفت: روزنامه همدلی روز گذشته در صفحه نخست خود عکس و تصویری را منتشر کرد که این اقدام توهین به امام جمعه  موقت تهران بود.

وی ادامه داد: وزارت ارشاد موظف است درباره اقدام توهین آمیز روزنامه همدلی علیه فردی که علاوه بر امام جمعه بودن تهران، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز است، موضع‌گیری کند.

عضو فراکسیون روحانیت با اشاره به پشت پرده روزنامه همدلی، بیان داشت: نکته جالب اینجاست که این روزنامه یارانه قابل توجهی را نیز از دولت دریافت می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده معتقدم باید جلوی حرمت کشنانی که به سادات، ائمه جمعه و روحانیون توهین می‌کنند، ایستاد.

لازم به ذکر است عبدالرضا مصری به عنوان رییس جلسه گفت: طبق قانون فردی که به او توهین می‌شود، می‌تواند در همان رسانه بیانیه صادر کند.

گفتنی است روزنامه همدلی روز گذشته در صفحه نخست خود با انتشار عکس و تیتری مغرضانه به آیت الله احمد خاتمی توهین کرده بود. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات