۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۶۱۰۱۳۸
رییس بسیج مهندسین کشاورزی کشور خبر داد؛

آغاز اعزام هزار گروه جهادی در قالب رزمایش متمرکز

آغاز اعزام هزار گروه جهادی در قالب رزمایش متمرکز
جهانسوز گفت: در طی اجرای رزمایش ملی کشاورزی جهاد خدمت هزار گروه جهادی وارد کار شده و در محورهای علمی و مشورتی و اجرایی وارد کار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر جهانسوز رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ظهر امروز در رزمایش ملی بسیج کشاورزی خاطرنشان کرد: امروز که مقارن با سالروز تولد بسیج سازندگی به فرمان امام راحل است باید ابتدا گرامی داشته شود و امیدواریم تلاش های جهادی این نهاد انقلابی مثمر ثمر در جهت پیشبرد اهداف انقلاب باشد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان گفت: طی شش سال اخیر و از بدو شروع به کار سازمان اقدامات موثری انجام شده است که از همین قبیل همایش ها و رزمایش ها می توان از آن نام برد.

هزینه های طرح جهاد خدمت کاملا از سوی جهادگران تامین می شود

جهانسوز در خصوص پرسش برخی که هزینه های همایش از چه کانالی تامین می شود ابراز کرد: هزینه های جاری این رزمایش توسط جهادگران و هزینه های معمول آن که بسیار اندک است از طریق بودجه های سازمان یافته این طرح تامین می شود که در واقع یادآور روزهای ابتدایی انقلاب است.

رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل کشاورزی خاطرنشان کرد: سوال اینجاست که باید گفت مسؤولان کجا هستند و چرا به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی عمل نمی‌کنند.

راهبردهای مقام معظم رهبری جدی گرفته نمی شود

وی ادامه داد: جالب است بدانید که طبق گفته صریح امام خمینی رحمة الله علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مهمترین مسئله در نظام جمهوری اسلامی ایران موضوع کشاورزی است، اما جای این سوال وجود دارد که ردپای این مسئله کجای کشور و در کدام برنامه مسؤولان کشور قرار گرفته است؟!

جهانسوز در پایان خاطرنشان کرد: امروز سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در آستانه آغاز رزمایش سراسری و ملی بسیج کشاورزی جهاد خدمت که در خط امام راحل و مقام معظم رهبری است قرار دارد و علی رغم بی توجهی های مسؤولان به حوزه کشاورزی در صف اول جهاد قرار گرفته است./811/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات