۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۱۰۱۴۰
مدیر حوزه علمیه کاشان:

حوزه علمیه کاشان با ۳۲ مشاور تخصصی وارد موضوع خانواده و طلاق می‌شود

حوزه علمیه کاشان با ۳۲ مشاور تخصصی وارد موضوع خانواده و طلاق می‌شود
مدیر حوزه علمیه کاشان از تربیت ۳۲ مشاور تخصصی خانم و آقا در موضوع خانواده و طلاق از سوی حوزه علمیه کاشان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان گفت: این تعداد مشاور تخصصی در امور خانواده و طلاق بعد از گذراندن دوره آموزش عمومی و شرکت در آزمون واارد عرصه آموزش خواهند شد. 

وی افزود: مشاوران تخصصی در امور خانواده و طلاق همه هفته در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه از سوی اساتید برجسته حوزه قم آموزش‌های تخصصی و لازم را تا اواخر تیر ماه فرا خواهند گرفت.

حجت الاسلام فرجی یادآور شد: این مشاوران علاوه بر آموزش‌های تخصصی در امور خانواده و طلاق آموزش‌های علمی و دینی را نیز با هدف تأمین مشاوران مورد نیاز مدارس علمیه شهرستان کاشان فرا می‌گیرند.

مدیر حوزه علمیه کاشان یادآور شد: تا اواخر تیر ماه ۳۲ مشاور تخصصی حوزوی علمی و دینی در مدارس علمیه شهرستان آماده آموزش مشاوره با حداقل هزینه و حتی رایگان خواهند بود.

حجت الاسلام فرجی گفت: حوزه علمیه کاشان در نظر دارد تا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان برنامه‌های تربیتی به همراه پرسش و پاسخ و خانواده را با استفاده از اساتید مجرب در کاشان و قم در مساجد سطح شهرستان کاشان برگزار کند.

وی افزود: موضوع خانواده، تربیت فرزند و آسیب‌های طلاق به صورت گردشی در مساجد سطح شهرستان کاشان و با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه کاشان و قم برگزار خواهد شد تا بخشی از آسیب‌های اجتماعی شهرستان کاهش داشته باشد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات