۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۱۰۱۴۵
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

هنجارشکنی در خانه‌های تاریخی غیر قابل تحمل است

هنجارشکنی در خانه‌های تاریخی غیر قابل تحمل است
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان هنجار شکنی از سوی برخی بانوان در خانه‌های تاریخی شهرستان کاشان و تبلیغات وسیع آن در فضای مجازی را غیر قابل تحمل خواند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۷۰۰ جلسه قرآنی در حسینیه ها، مساجد، بقاع متبرکه، منازل و پارک‌های سطح شهرستان کاشان برگزار و با استقبال باشکوه جوانان این شهرستان روبرو شد.

وی از توزیع حدود دو هزار جلد قرآن در جلسات قرآنی مناطق محروم شهرستان خبر داد و افزود: این تعداد قرآن کریم از سوی یک خیر تهرانی تهیه و از سوي اداره تبليغات اسلامي كاشان در جلسات قرآنی به ویژه جلسات قرآنی در مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

حجت الاسلام حسینی همچنین برگزاری جلسات تفسیر بینات شامل تفسیر سوره غافر در مؤسسه حضرت زینب (س) و برگزاری مراسم تکریم از ۲۲ خیر قرآنی و ۸۹ و خادم قرآنی از سوی نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل را از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

وی در ادامه به برخی از منکرات در شهرستان کاشان اشاره کرد و جلوگیری از منکرات در شهرستان را نیازمند تدبیر ویژه متولیان فرهنگی دانست و اظهار داشت: امروز هنجار شکنی در شهرستان کاشان سبب جریحه دار شدن قلوب مومنین شهرستان شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان هنجار شکنی از سوی برخی بانوان در خانه‌های تاریخی شهرستان کاشان و تبلیغات وسیع آن در فضای مجازی را غیر قابل تحمل خواند و گفت: ورود برخی بانوان بدحجاب و یا بی حجاب در اماکن تاریخی و مذهبی شهرستان کاشان و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی به وجهه شهرستان کاشان ضربه زده است.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: یکی از مهمترین دلایل افزایش طلاق در جامعه ترویج عریانگری، بی بند و باری و ولنگاری در جامعه است كه سبب فروپاشی خانواده‌ها شده و باید برای آن یک تصمیم جدی برای همیشه گرفته شود.

وی افزود: از وضعیت موجود شهرستان کاشان، مردم مومن كاشان، فعالان قرآنی، مسجدی‌ها و علمای شهرستان ناراضی و خواستار برخورد با هنجارشکنی‌ها در کاشان هستند./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات