۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۱۰۱۷۱
مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران:

مسؤولان کم‌کار عرصه عفاف و حجاب باید مورد عتاب قرار بگیرند نه بانوان

مسؤولان کم‌کار عرصه عفاف و حجاب باید مورد عتاب قرار بگیرند نه بانوان
هدف از تجمع در حمایت از عفاف و حجاب مورد عتاب و خطاب قرار دادن دختران و بانوان ما نیست، بلکه هدف ماازاین برنامه موردعتاب قرار گرفتن مسئولین و کسانی است که کم‌کاری کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم جلالی در دومین جلسه کارگروه عفاف و حجاب که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد با بیان اینکه تلاقی هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت فرصتی است که ما باید از آن به خوبی استفاده کنیم بیان کرد: برنامه‌ریزی عملیاتی و اجرایی هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

مدیرکل امور تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری تجمع و راهپیمایی در هفته عفاف و حجاب افزود: تلاش می کنیم مراسم دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب در استان قم در شأن دختر امام موسی کاظم(سلام الله علیها) برگزار شود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: وضعیت بودجه در کل کشور مناسب نیست اما اینجا قم شهر کریمه‌ اهل‌‌بیت(سلام الله علیها) بوده و به همین مناسبت باید پیوند سنگینی میان دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب بزنیم و مراسمی در شأن این بانوی بزرگوار برگزار کنیم.

وی با توجه به اهمیت مسئله عفاف افزود: امروز از مسئله حمله به حجاب گذر کرده‌ایم و اکنون عفاف جامعه مورد حمله دشمنان قرار گرفته است، عفاف ضلع اصلی چرخه تربیتی است و اگر عفاف از بین برود بسیاری از ارزش‌های اخلاقی پایمال می‌شود.

خانم جلالی تصریح کرد: هدف از تجمع در حمایت از عفاف و حجاب مورد عتاب و خطاب قرار دادن دختران و بانوان ما نیست، بلکه هدف ما از این برنامه مورد عتاب قرار گرفتن مسئولین و کسانی است که می‌توانستند در این عرصه کاری انجام دهند اما کم‌کاری کردند./829/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات