۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۶۱۰۲۴۱
نماینده ولی فقیه در حراسان جنوبی:

مواد مخدر قدرت دفاع و اراده را از یک ملت سلب می‌کند

مواد مخدر قدرت دفاع و اراده را از یک ملت سلب می‌کند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن با ترویج مواد مخدر و مسکرات به دنبال تسلط بر کشورهای اسلامی است چرا که مواد مخدر قدرت دفاع و اراده را از یک ملت سلب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اظهار داشت: کشورهای استعماری از زمانی که پای خود در این کشور گذاشتند انواع مواد مخدر را همراه خود آوردند.

وی گفت: دشمن با ترویج مواد مخدر و مسکرات به دنبال تسلط بر کشورهای اسلامی است چرا که مواد مخدر قدرت دفاع و اراده را از یک ملت سلب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: تنها کسانی که مسلمان هستند نباید با مواد مخدر مبارزه کنند بلکه هر انسانی به واسطه انسان بودن و دفاع از انسانیت باید در جهت پیشگیری و مقابله با آن تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: انواع مواد مخدر، غنا و موسیقی‌های حرام و سرگرمی‌های نفسانی که توسط استکبار ترویج شده، اراده و مقاومت در برابر بیگانه را از انسان می‌گیرد.

وی ادامه داد: انگلیس در دوره‌ای از تاریخ ایران تریاک را رایگان خریداری و در اختیار ملت قرار می‌داد تا غیرت، ایمان و مقاومت را از ملت و جوانان بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم و مسؤولان باید در پیشگیری از مواد مخدر تعامل و همکاری داشته باشند و فعالیت نیروی انتظامی نیز در مبارزه با مواد مخدر مصداق نهی از منکر در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: در سالیان اخیر مواد مخدر بسیاری توسط نیروی انتظامی کشف شده که اگر این کشفیات نبود و قاچاقچیان دستگیر نمی‌شدند معلوم نبود جوانان به چه سرنوشتی دچار می‌شدند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات