۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۶۱۰۲۴۶

محمود صادقی زیر ذره‌بین هیأت نظارت مجلس

محمود صادقی زیر ذره‌بین هیأت نظارت مجلس
عضو فراکسیون امید جهت توضیح در خصوص ۴ شکایت به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان فرا خوانده شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدجواد جمالی نوبندگانی امروز سه‌شنبه ۲۸ خرداد سال ۹۸ در حاشیه جلسه علنی پارلمان و در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی به دلیل مطرح کردن وجود دستگاه «کارتخوان» در وزارت نفت، بحث «جکت‌ها» و همچنین موضوعات مطرح شده در خصوص پتروشیمی کشور به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت شد تا در مورد موارد مطرح شده توضیح ارائه کند.

وی در ادامه با پرداختن به موضوع شکایات مطرح شده علیه آقای محمود صادقی نماینده مردم تهران در پارلمان، بیان داشت: ۴ شکایت علیه نماینده تهران مطرح است که یکی از آن‌ها از سوی شورای نگهبان است و قرار شده با حضور آقای کدخدایی سخنگوی این شورا این موضوع مورد بحث قرار بگیرد.

جمالی نوبندگانی با پرداختن به شکایت دوم از نماینده لیست امید، ابراز داشت: دیوان عدالت اداری از آقای صادقی شکایت کرده و این موضوع را مطرح کرده که سخنان نماینده تهران در خصوص «بورسیه‌ها» حیثیت این دیوان را مخدوش کرده است.

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شکایت سوم از سوی قوه قضائیه ارسال شده است. این قوه خواستار رسیدگی به ادعای آقای صادقی در خصوص حساب‌های قوه قضائیه و شبهه دار دانستن سود این حساب‌ها است.

جمالی نوبندگانی در پایان گفت: یکی از ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر کشور شکایتی را تنظیم کرده که بر اساس آن قرار است به پست اینستاگرامی آقای صادقی در روز ۱۶ آذر سال گذشته و مضمون این مطالب مطرح شده در فضای مجازی، رسیدگی کنیم. /۸۵۶/پ۲۰۲/ق
ارسال نظرات