۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۶۱۰۲۵۲

۳۱ خردادماه آخرین مهلت نام نویسی در سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت

۳۱ خردادماه آخرین مهلت نام نویسی در سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت
حجت الاسلام غبیشاوی گفت: مهلت ثبت نام در سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت خوزستان تا روز جمعه ۳۱ خردادماه تمدید شده است.
حجت الاسلام ابراهیم غبیشاوی، مسؤول آموزش سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مرکز تخصصی مهدویت استان به منظور ترویج وتعمیق فرهنگ مهدویت و تربیت و پرورش نیرو‌های توانمند و متخصص در رشته تخصصی مهدویت، از بین طلاب برادر واجد شرایط پذیرش دارد، بیان داشت: این پذیرش از طریق مصاحبه برای سطح ۳ در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ است و در این باره حداکثر سن برای پذیرش ۳۸ سال خواهد بود که سنوات پایه‌های بالاتر از سطح ۲ به حداکثر سن افزوده می‌شود.

مسؤول آموزش سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت خوزستان با بیان اینکه پذیرش برادران از سراسر استان است، گفت: حداقل اتمام سطح ۲ (پایه نهم ـ کتبی و شفاهی) تا آغاز نیمسال اول تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ دیگر شرط پذیرش است، افزون بر اینکه کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات دروس سطوح قبلی و موفقیت در مصاحبه علمی و تعهد به رعایت مقررات آموزشی و انضباطی دیگر شرایط پذیرش در مرکز تخصصی مهدویت است.

حجت الاسلام غبیشاوری با بیان اینکه اعطای مدرک تخصصی و رسمی سطح ۳ از حوزه علمیه، یکی از امتیازات نام نویسی در مرکز است، اظهار داشت: اولویت ثبت نام در سطح ۴ مهدویت، معرفی به مراکز علمی، اعزام به همایش‌های مهدوی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، امکان تحصیل در مقاطع بالاتر، تدریس در آموزش‌های کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدویت، معافیت از برخی دروس حوزه علمیه و اعطای وام نوت بوک دیگر مزایای در نظرگرفته شدن برای تحصیل کنندگان در مرکز تخصصی مهدویت برشمرد.

مسؤول آموزش سطح ۳ مرکز تخصصی مهدویت خوزستان با بیان اینکه مدت زمان تحصیل ۳ سال است، خاطرنشان کرد: محل تحصیل مرکز سطح ۳ دارالعلم آیت الله بهبهانی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۶۰۳۷۲۳۲ تماس بگیرند.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه به نشانی www.howzeh-qom.ir امکانپذیر است، تصریح کرد: مهلت ثبت نام تا روز جمعه ۳۱ خردادماه تمدید شده است و ثبت نام کنندگان به همراه تکمیل فرم نام نویسی، باید عکس اسکن شده را در سایت مذکور قرار دهند.

وی با بیان اینکه ۲۵ طلبه برای سال تحصیلی جدید پذیرش می‌شوند، گفت: قرآن و تفسیر در حد پایه ۷ تا ۹، فقه و اصول در حد پایه ۹ حوزه و تاریخ در حد سیره پیشوایان مواد آزمون عمومی هستند ضمن اینکه تلخیص الالهیات آیت الله سبحانی، بدایه المعارف آیت الله خرازی (ج ۲، فصل ۳، از ابتدا تا ص ۱۸۵)، دادگستر جهان آیت الله امینی و جلد اول نگین آفرینش مواد آزمون تخصصی هستند البته مواد اختصاصی آزمون دارای ضریب دو است. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات