۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۶۱۰۲۵۶
حجت الاسلام منصوری تشریح کرد؛

فعالیت های جهادی طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز

فعالیت های جهادی طلاب مدرسه امام خامنه ای اهواز
حجت الاسلام منصوری گفت: مبلغان مدرسه امام خامنه‌ای اهواز افزون بر پیگیری مطالبات مردمی با حضور در بیمارستان شفا به رسیدگی با کودکان سرطانی پرداختند.
حجت الاسلام امین منصوری، فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه معاونت‌های خانواده، امور اجتماعی، سیاسی و بصیرت افزایی، رسانه و فضای مجازی زیر نظر بسیج طلاب به فعالیت می‌پردازند، اظهار داشت: با توجه به وضعیت کلان جامعه و نابسامانی‌های وضعیت موجود، انتظار و توقع مردم از حوزه و روحانیت انقلابی پای کار بودن، دلسوزی و محرومیت زدایی است؛ از این رو با تأسیس معاونت امور اجتماعی به دنبال تقویت رویکرد اجتماعی حوزه بودیم و به واقع از درونگرایی حرکتی به برونگرایی داشته باشیم.

فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز با بیان اینکه به دنبال تقویت برونگرایی حوزه و به عبارت دیگر فعالیت‌های اجتماعی حوزه هستیم، بیان داشت: برگزاری ستاد ضیافت زوار یکی از این خدمات است که در اربعین حسینی بیش از صد زائر را به همراه ۳ وعده غذایی در حجرات طلاب حوزه اسکان دادیم و در این باره گروه‌های فعال مدرسه، در پایانه‌های مسافربری حضور پیدا کرده و زائران را دعوت می‌کردند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه خادمی زائران را در ایام اربعین حسینی از سوی طلاب برگزار کردیم، ادامه داد: طرح ویزیت رایگان برای ساکنان منطقه و محله پیرامون مدرسه دیگر اقدام ما است که در این باره با دعوت از پزشکان تیم‌های بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی در دو مرحله پذیرای مراجعه کنندگان بودیم.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه در مرحله اول پزشک عمومی و در مرحله دوم پزشک متخصص حضور پیدا کردند، افزود: در هر مرحله ۷۰ تا ۸۰ مراجعه کننده داشتیم به عبارتی دیگر یکی از محور‌های خدمات اجتماعی بسیج طلاب، خدمات بهداشتی درمانی بود که در نتیجه تعامل با بچه‌های بسیج دانشگاه علوم پزشکی و پزشکان جهادی حاصل شد.

وی به خدمات فرهنگی تبلیغی بسیج طلاب مدرسه اشاره و تصریح کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته با رییس بیمارستان شفای اهواز تعدادی از مبلغان متخصص در بحث کودک جهت عیادت و ارائه خدمات فرهنگی تبلیغی برای کودکان درگیر بیماری‌های صعب العلاج (سرطان) به آنجا رهسپار شدند و هدایایی جمع آوری و در میان کودکان توزیع کردند.

فرمانده بسیج طلاب مدرسه امام خامنه‌ای اهواز پیگیری مطالبات مردمی از قبیل وضعیت اسفبار فاضلاب ها، آبگرفتگی خیابان‌ها و کوچه‌های کوی علوی  را دیگر فعالیت بسیج طلاب برشمرد و گفت: ده خانواده تحت پوشش مدرسه هستند که هر ۴۵ روز بسته‌های حمایتی در اختیارشان قرار می‌گیرد که در این باره خیران یاور ما بوده و هستند./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات