۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۶۱۰۲۶۸
مدیرکل اوقاف لرستان خبر داد؛

بقاع متبرکه لرستان میزبان طرح نشاط معنوی

بقاع متبرکه لرستان میزبان طرح نشاط معنوی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری طرح نشاط معنوی با محوریت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان خبر داد و گفت: این طرح از 13 تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمدحسن طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان‌، عصر امروز در جمع خبرنگاران به برگزاری طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: نام نویسی مخاطبین این طرح از۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی ۱۳ تیرماه، همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) و شروع دهه کرامت برگزار شده و اختتامیه آن نیز ۲۹ مردادماه مصادف با عیدسعید غدیرخم است.

حجت الاسلام طباطبایی به اجرای طرح نشاط معنوی در سطح امام‌زاده‌های لرستان اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در قالب برگزاری طرح نشاط معنوی با محوریت غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان تلاش می شود قاریان برجسته تربیت شود.

مدیرکل اوقاف لرستان ادامه داد: جذب علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی قرآن و مفاهیم قرآنی، اذان و اقامه و تکمیل هسته فرهنگی در امامزادگان با حضور جوانان فرهیخته از دیگر برنامه هایی است که در طرح نشاط معنوی برگزار می شود.

وی یادآور شد: در قالب طرح نشاط معنویی دیگر برنامه هایی همچون خیمه‌های معرفتی، ارائه مشاوره‌های لازم و اردوهای مشارکتی برگزار و از مبلغان برجسته کشوری نیز دعوت می شود.

حجت الاسلام طبابایی اظهار داشت: جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه در جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه، به ‌ویژه مراکز افق، تعامل و مشارکت با نهادهای فرهنگی هم‌سو جهت هم پوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از دیگر اهداف مهم طرح نشاط معنوی است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات