۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۶۱۰۲۷۳
مدیر حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

آغاز مرحله مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان

آغاز مرحله مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه لرستان
مدیر حوزه علمیه لرستان از آغاز مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه خبر داد و گفت: مصاحبه ورودی بین داوطلبان در مدارس در حال برگزاری است.

حجت الاسلام علی مینااپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از آغاز مراحل پذیرش داوطلبان ورود به حوزه خبر داد و گفت: مصاحبه ورودی در مدارس علمیه به صورت مجزا در حال برگزاری است.

وی عنوان داشت: 13 مدرسه علمیه برادران استان لرستان آماده پذیرش علاقه مندان ورود به حوزه علمیه هستند و مراحل پذیرش از هفته جاری آغاز شده است.

حجت الاسلام میناپور با اشاره به حذف آزمون ورودی حوزه افزود: در مصاحبه ورودی و تحقیق میدانی مدیران حوزه و اساتید، کارشناسان و مشاوران حوزه در ارزیابی علمی، اخلاقی، رفتاری و شناسایی استعداد داوطلبان نقش آفرینی می کنند.

مدیر حوزه علمیه لرستان ملاک پذیرش در حوزه علمیه استان را کیفیت محوری عنوان کرد و گفت: محدودیتی در پذیرش طلاب جدیدالورود نداریم و از بین داوطلبان آنان که شرایط پذیرش را دارا باشند، جذب خواهند شد.

وی ظرفیت پذیرش در لرستان را 250 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: اگر از بین داوطلبان افراد با استعداد و توانمند بیشتر از این آمار باشند، پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام میناپور عنوان کرد: پس از پایان مراحل گزینشی و مصاحبه پذیرفته شدگان در دوره های اختبار و تثبیت و تهذیبی شرکت می کنند تا با فضای حوزه، دروس ابتدایی حوزه و اساتید حوزه آشنا شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات