۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۳
کد خبر: ۶۱۰۳۱۹
آیت الله کعبی:

مسؤولان برای رفع مشکل سیل زدگان خوزستان همت کنند

مسؤولان برای رفع مشکل سیل زدگان خوزستان همت کنند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیل اخیر در خوزستان و مشکلات ناشی از آن، رفع مشکلات مردم را نیازمند کمک و همت نهادها و دستگاه ها دانست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله عباس  کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با حضرت آیت الله نوری همدانی، با تجلیل از شخصیت نماینده جدید ولی فقیه در استان خوزستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد قبل از پذیرش این مسؤولیت حدود 10 سال امام جمعه خرمشهر بود و قبل از آن امامت جمعه رامهرمز را بر عهده داشت.

وی افزود: الحمدلله ایشان از نظر تعهد، فضل، روحیه انقلابی، ساده زیستی و مردم داری در مرتبه بالایی هستند و در این مدت کمی که نمایندگی ولی فقیه را بر عهده گرفتند امیدی در خوزستان ایجاد کرده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: پیگیری امور مستضعفان و محرومان از ویژگی های آقای موسوی است و ابتکار عملی به خرج دادند تا مسؤولان استان در نماز جمعه در به عنوان میز خدمت کنار ایشان نسبت به مشکلات مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: بحمدلله علما و روحانیت خوزستان در سیل اخیر اقدامات مهمی و خوبی انجام دادند و تلاش بسیاری کردند، روحیه زهد، تقوا، انقلابی گری و مردم داری آقای موسوی فرد بارقه امیدی در خوزستان ایجاد کرده است و امیدواریم با همت بلند ایشان مشکلات استان برطرف شود.

آیت الله کعبی با اشاره به سیل اخیر در خوزستان و مشکلات ناشی از آن، رفع مشکلات مردم را نیازمند کمک نهادها و دستگاه ها دانست و ابراز داشت: خوشبختانه با وجود آسیب های سیل امسال یک میلیون و 300 هزار تن گندم در خوزستان برداشت شده است که با وجود خرابی های سیل شاهد افزایش برداشت نسبت به سال های گذشته هستیم.

وی عنوان کرد: کشت تابستانه خوزستان بسیار مهم است و دولت باید بسترهای آنرا فراهم کند که متأسفانه بسترهای آن فراهم نشده است.

محمد قمین
ارسال نظرات