۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۰۳۳۱

تظاهرکنندگان فلسطینی در «بیت لحم» تصاویر شاه بحرین را آتش زدند

تظاهرکنندگان فلسطینی در «بیت لحم» تصاویر شاه بحرین را آتش زدند
همزمان با نزدیک شدن موعد برگزاری نشست منامه به عنوان مرحله اول از معامله قرن، فلسطینیان با برگزاری تظاهرات در «بیت لحم» تصاویر شاه بحرین را آتش زدند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا،  تظاهرکنندگان در بیت لحم فلسطین، تصاویر حمد بن عیسی آل خلیفه را در اعتراض به برگزاری نشست منامه آتش زدند.

به گزارش روزنامه منامه پست، این در حالی است که ملت فلسطین و گروه های مقاومت، اقدام رژیم آل خلیفه برای میزبانی از نشست منامه را خیانت به قدس و فروش مقدسات اسلامی عنوان کردند.

فلسطینیان همزمان با اقدام جمعیت الوفاق بحرین برای مقابله با نشست منامه، به فعالیتهای ضدسعودی و ضدآل خلیفه اقدام کرده اند.

جمعيت الوفاق اعلام کرد با نزدیک شدن موعد برگزاری نشست منامه که در راستای حمایت از صهیونیست هاست، نشستی عمومی را تحت عنوان حق حاکمیت برای صلح و رفاه برگزار می کند.

نشست اقتصادی منامه در روزهای 25 و 26 ژوئن (4 و 5 تیرماه) برگزار خواهد شد و طی آن وزیران اقتصاد به همراه سران شرکت‌های تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی حضور خواهند داشت.

این تلاش‌ها از سوی «جرد کوشنر» مشاور کاخ سفید و داماد رییس جمهور آمریکا به همراه «جیسون گرینبلات» نماینده آمریکا در امور خاورمیانه رهبری خواهد شد./983/ب

ارسال نظرات