۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۱۰۳۳۲
شبکه نبأ گزارش داد:

پهپادهای انتحاری ارتش یمن، کابوس وحشتناک پادشاهی سعودی

پهپادهای انتحاری ارتش یمن، کابوس وحشتناک پادشاهی سعودی
یک شبکه عربی با بیان اینکه حمله های هوایی ارتش یمن نهادهای دولتی سعودی را به خطر انداخته، نوشت: پهپادهای انتحاری اینک به کابوس وحشتناک پادشاهی عربستان تبدیل شده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، مقامات نظامی یمن روز گذشته اعلام کردند که حملات گسترده به فرودگاه های عربستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش وبسایت شبکه نبأ، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: اعلام می‌کنیم که فرودگاه‌های ابها، جیزان و نجران امن نیستند و این فرودگاه‌ها به طور پیوسته هدف حملات قرار دارند؛ زیرا تجاوزات وحشیانه و محاصره ظالمانه ملت یمن همچنان ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، ادامه حمله پهپادهای هجومی و انتحاری ارتش یمن، به کابوسی تبدیل شده که دربار پادشاهی عربستان را به وحشت انداخته است.

نبأ ادامه داد: حمله های هوایی ارتش یمن به فرودگاه ها و عمق خاک عربستان، نهادهای دولتی در این کشور را با خطر جدی مواجه کرده است.

نیروهای یمنی تاکید کرده‌اند تا زمانی که فرودگاه‌های یمن از جمله صنعا در محاصره سعودی و امارات هستند و متجاوزان به حملات خود ادامه دهند، فرودگاه‌های عربستان و همچنین مناطق حساس امارات در تیررس حملات موشکی و پهپادی قرار خواهند داشت./983/ب

ارسال نظرات