۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۱۰۳۵۴

بازدید آیت‌الله اعرافی از غرفه جامعه‌الزهرا در نمایشگاه توسعه کسب و کار

بازدید آیت‌الله اعرافی از غرفه جامعه‌الزهرا در نمایشگاه توسعه کسب و کار
مدیر حوزه های علمیه و جمعی از مسئولان از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با عنوان نمایشگاه توسعه کسب‌وکارهای فرهنگی در فضای مجازی عصر روز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم راه‌اندازی شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، بهرام سرمست استاندار قم و سید موسی حسینی کاشانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ضمن افتتاحیه این نمایشگاه، از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کردند.

در این بازدید، خانم ازناوی مدیر مهدکودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به ارائه فعالیت های این مؤسسه علمی حوزوی پرداخت و اظهار داشت: بیش از ۶ هزار نفر طلبه مجازی و غیرحضوری در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مشغول به تحصیل هستند که برخی خدمات و فعالیت های آموزشی فرهنگی و غیره به طلاب از طریق فضای مجازی صورت می گیرد.

مدیر مهد کودک جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بیان کرد: فعالیت سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، راه اندازی کانال های مختلف در پیام‌رسان های سروش و ایتا و تولید اپلیکیشن‌های مختلف از جمله فعالیت های این مجموعه در فضای مجازی است.

ازناوی تصریح کرد: در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ظرفیت های زیادی وجود دارد که می توان محتواها و ظرفیت های این مجموعه را به زبان روز تبدیل و در فضای مجازی منتشر کرد تا در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

وی همچنین به فعالیت های غرفه در این نمایشگاه اشاره کرد.

در حاشیه این مراسم، دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز از غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بازدید کرد.

در جریان این بازدید، جلسه ای با حضور دکتر فیروزآبادی و دکتر خداوردی لو مسئول ارتباط تولید محتوا در مرکز ملی فضای مجازی صورت گرفت که در این جلسه، آقای آمره‌ئی مدیر کل فناوری اطلاعات جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، خانم احسانی مدیر آموزشگاه امام رضا علیه‌السلام، خانم ازناوی مدیر مهدکودک شکوفه های بهار و خانم صافی معاون آموزشی مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری حضور داشتند.

در این جلسه، اطلاعاتی در راستای فعالیت های جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در فضای مجازی ارائه شد که دکتر فیروزآبادی خواستار برگزاری جلسات آتی شد تا بتوان از ظرفیت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در فضای مجازی استفاده کرد.

آقای مصطفی ضابط کارشناس رسانه و فضای مجازی نیز در این غرفه حضور یافت و درباره برگزاری دوره های آموزشی سواد رسانه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تعاملاتی صورت گرفت، همچنین اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از جمله خانم فرخنده و خانم روحانی و دیگر فعالان فرهنگی در غرفه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور یافتند.

در این نمایشگاه حدود ۷۰ شرکت حضور دارند که ۱۵ شرکت تولید محتوا از قم هستند.

این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ خرداد ماه، در محل دائمی نمایشگا‌های استان قم واقع در بلوار امام موسی صدر جنب استانداری، برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز ساعت ۱۷ تا ۲۱ از نمایشگاه بازدید کنند./1330/ج

ارسال نظرات