۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۶۱۰۳۶۴
آیت الله موسوی اصفهانی:

مبلغان از نیازسنجی مخاطبان غفلت نکنند + فیلم

مبلغان از نیازسنجی مخاطبان غفلت نکنند + فیلم
مدیر حوزه علمیه استان همدان گفت: مبلغان سعی کنند در هر منبری موضوعی جدید را مطرح کرده و با نیاز سنجی دقیق و تهیه مطالب مورد نیاز در حد توان خود مردم را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان ظهر امروز در اجلاسیه معاونین تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور با اشاره به این که در عرصه طلبگی باید بسیار مراقب خودمان باشیم خاطر نشان کرد: در این مسیر سختی های بسیاری برای طلاب وجود دارد اما باید مراقب باشیم خدای نکرده مشکلی برای ما ایجاد نشود و گرفتار نشویم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان افزود: اگر همه این سختی ها در راه رضایت خداوند باشد تحمل کردن آن نیز برای ما و خانواده هایمان لذت بخش خواهد بود.

وی نقشه های دشمن علیه روحانیت را نشان از ترس آنها عنوان کرد و گفت: این که دشمن، عمامه به سر ها حتی افرادی مثل شهید قاسمی که به هیچ نهادی وابسته هم نبودند را بدون هیچ گناهی ترور می کند حاکی از آن است که در برابر مقابله با تبلیغ دین اسلام در جهان ناتوان بوده است.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به این که دشمن از روحانیت سیلی سختی خورده است اظهار داشت: مهم ترین بعد طلبگی ما این است که به نقطه ای برسیم که به هر چه نگاه کنیم جز خدا را در آن نبینیم.

وی با اشاره به آشنایی خود با حجت الاسلام والمسلمین قرائتی یادآور شد: از زمانی که ما لمعه می خواندیم به یاد ندارم که آقای قرائتی در تصمیم گیری های دینی و تبلیغی خود مسائل مالی را دخیل کند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان نیازسنجی را از وظایف مبلغان برشمرد و گفت: سعی کنید در هر منبری موضوعی جدید را مطرح کنید و با نیاز سنجی دقیق و تهیه مطالب مورد نیاز در حد توان خود مردم را جذب کنید.

وی یادآور شد: مبلغان و روحانیون ما نباید از موضع گیری های مقام معظم رهبری غافل شوند و سعی کنند موضع گیری های حضرت آقا را کشوری کنند و در نشر آن با قدرت بکوشند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این سی سال به رهبری عزت بخشیده و باید عزت اسلام را رهبری ایشان دانست که در این فضای بسیار سخت این چنین موضع گیری هایی می کنند./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 7
هادی شاملو
ارسال نظرات