۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۱۰۴۵۲
حجت الاسلام شکریان:

حمایت از آمران به معروف سبب جلوگیری از ولنگاری های فرهنگی می شود

حمایت  از آمران به معروف سبب جلوگیری از ولنگاری های فرهنگی می شود
حجت الاسلام شکریان گفت: حمایت معقول و منطقی از آمران به معروف انتظاری است که امروز از همه مسؤولان می‌رود تا حضور فعال آنها سبب آرامش خاطر مومنین و جلوگیری از ولنگاری شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات گفت: ماموریت اصلی سازمان در دهه پنجم انقلاب، تبیین و تبلیع اسلام ناب به ویژه برای نسل جوان و رصد و تقابل با هجوم دشمنان است.

وی با بیان این که استان‌های شمالی پناهگاهی برای خاندان عصمت و طهارت (ع) بود، افزود: نخستین حکومت علوی با مطالبه جدی مردم در مازندران شکل گرفت و حدود نیم قرن ادامه داشته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که حضور گردشگران در سواحل استان نباید به تهدید تبدیل شود، بیان داشت: نباید در استان علوی مازندران شاهد بروز برخی ناهنجار‌های اجتماعی باشیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که روحیه مقاومت و استکبار ستیزی یکی ازدغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در حال حاضر نیز از جمله راهبرد‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی تقویت این روحیه است.

وی با اشاره به وجود جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان ها، گفت: برای تداوم انقلاب لازم است مجموعه‌ای در این راستا تشکیل و وظیفه سازمان تربیت و تقویت این تشکل‌ها است، از این رو این سازمان از هر نوع فعالیت ارزشی و فرهنگی حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به حضور فعال و اثرگذار روحانیت در سیل اخیر کشور اشاره کرد و افزود: دشمن درفضای مجازی میلیون‌ها دلار هزینه کرد تا صحنه‌های دیدنی سیل از کمک علما و روحانیان را محو کند، اما ناکام ماند.

وی از فعالیت گسترده روحانیان و گروه‌های تبلیغی در مناطق آسیب پذیر خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم حضور پررنگ روحانیت در جامعه بسیاری از آسیب‌ها را کاهش خواهد داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی وظیفه سازمان تبلیغات است، گفت: باتوجه به بیانیه گام دوم انقلاب ترویج مسائل ارزشی و اخلاقی جامعه نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به حمایت این سازمان از آمران به معروف اشاره کرد و افزود: حمایت معقول و منطقی از آمران به معروف انتظاری است که امروز از همه مسؤولان می‌رود تا حضور فعال آمرین موجب آرامش خاطر مومنین و جلوگیری از ولنگاری شود./۹۵۰/
افشین ایمانی
ارسال نظرات