۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۰۴۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رییس‌جمهور بدهکارهای گذشته خود به خراسان شمالی را فراموش نکند

رییس‌جمهور بدهکارهای گذشته خود به خراسان شمالی را فراموش نکند
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رییس‌جمهور به خراسان شمالی، گفت: از رییس‌جمهور انتظار داریم بدهکاری‌های گذشته خود به این استان را فراموش نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به اتحاد و همراهی علما و امراء در نظام اسلامی، اظهار کرد: همراهی دین و سیاست از برکات نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است.

وی افزود: بر این اساس هر چیز که این پیوند را سست و کمرنگ کند خلاف تعالیم الهی است و از سوی دیگر هر چیز که این پیوند را عمق داده و گرم‌تر کند مورد تأکید است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امراء و علما با هم جامعه را اصلاح می‌کنند، خاطرنشان کرد: در این راستا همکاری با نقد منصفانه منافاتی ندارد.

وی افزود: مردم نباید احساس کنند ما ساکت شده و در برابر ضعف‌ها و کاستی‌ها موضع نمی‌گیریم؛ ازاین‌رو مشی ما در حمایت و انتقاد از دولت مشی مقام معظم رهبری است؛ زیرا رهبری بارها از دولت‌های مختلف انتقاد کرده و رهنمود داده‌اند ولی درعین‌حال هیچ دولتی را تخریب نکرده‌اند بلکه از دولت‌های مختلف حمایت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر همراهی و همگامی مسئولان مختلف، اظهار کرد: هدر دادن انرژی‌ها کاری بی‌فایده است و باید انرژی‌های ما متراکم شوند تا بتوانیم در مقابل استکبار کاری از پیش ببریم.

وی تصریح کرد: امروز روز تقابل اسلام و استکبار است ازاین‌رو نباید انرژی‌های ما هدر رفته و جزیره‌ای فعالیت کنیم.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: اگر در انقلاب و نظام اسلامی علما و امراء به جان هم بیفتند جبهه اسلام تضعیف شده و جبهه استکبار تقویت می‌شود؛ ازاین‌رو عقل و شرع می‌گوید در این شرایط تاریخی که نقطه عطف است باید همه با هم باشیم.

وی با اشاره به شعار «همه با هم نه همه با من»، افزود: اگر همه با هم باشیم کارهای ما برکت پیدا می‌کند؛ اما اگر منیت به میدان بیاید کارها خراب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: همه با هم بودن همان «یدالله مع الجماعه» است که سبب برکت به کارها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به این استان، به پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام این استان پرداخت و گفت: از رئیس‌جمهور انتظار داریم بدهکاری‌های گذشته خود به این استان را فراموش نکند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات