۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۱۰۴۷۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کار، تولید و خدمت به مردم عبادت است

کار، تولید و خدمت به مردم عبادت است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای آخرت خود کار و تلاش کنیم چرا که ما از این عالم رفتنی هستیم و کار، تولید و خدمت عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: همه انسان‌ها در این دنیا مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند اما برای این دنیا خلق نشده‌ایم.

وی گفت: برای آخرت خود کار و تلاش کنیم چرا که ما از این عالم رفتنی هستیم و کار، تولید و خدمت عبادت است و باید از تمام تعلقات غیر خدایی آزاد باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انسان باید بنده خداوند باشد نه بنده پول، شهرت و نفس؛ در جهت عشق به خدا و عبودیت همه چیز ارزشمند است اما منهای خدا هیچ چیزی ارزش ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: عظمت شهادت به دلیل در راه خدا بودن است و شهادت نیز هیچ موقع هدف نیست بلکه در راه هدف است و آنچه به شهادت ارزش می‌دهد نیز عشق به خدا است.

وی با بیان اینکه تقوا و پایبند بودن به تعهد الهی تنها سرمایه انسان است، ادامه داد: شهادت مقام ارزشمند و بالایی است اما اگر کسی درد دین داشته باشد مقام او از مقام شهادت نیز بالاتر است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات