۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۱۰۴۷۱
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

رسانه‌ها در جنگ نرم دشمن علیه کشور انقلابی ‌عمل کنند

رسانه‌ها در جنگ نرم دشمن علیه کشور انقلابی ‌عمل کنند
امام جمعه ایلام با تأکید بر ‌انعکاس دستاوردهای نظام در رسانه‌ها، گفت: رسانه‌ها در جنگ نرم دشمن علیه کشور انقلابی ‌عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در دیدار مدیرعامل خبرگزاری تسنیم با تشریح ‌نقش رسانه‌ها در مقابله با جنگ نرم اظهار داشت: ‌امروز رسانه‌ها نقش مهم و اساسی در مقابل هجمه بزرگ تبلیغی دشمنان علیه انقلاب اسلامی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی، ‌تسخیر فکر و اندیشه و سست کرد‌‌ن حلقه‌های فکری و فرهنگی بین دوستداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند، افزود: ‌وظیفه رسانه‌ها‌ در مقابل جنگ نرم، عمل به وظیفه انقلابی و حرکت در انعکاس اخبار واقعی با حفظ صحت، دقت و سرعت است.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین ‌کریمی‌تبار با تشریح اهداف پلید دشمن در عملیات روانی ‌و تبلیغات رسانه‌ای علیه ایران اسلامی تصریح کرد: رسا‌نه‌ها ‌با حُسن تدبیر و قلم توانا باید عملیات روانی دشمن را برای مردم تشریح کنند‌.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ‌رسالت خبرنگاران را ‌ارزشمند و دارای ارزش معنوی دانست و خاطرنشان کرد: انتقاد منصفانه و راهگشا، حفظ حریم افراد، پرهیز از حرمت‌شکنی، انعکاس مشکلات و درد مردم ‌و بیان حقایق به‌طور حتم رسانه را ‌موفق و مورد وثوق مردم خواهد کرد‌.

‌‌حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار در عین حال بر روشنگری‌ اذهان نسبت به آرمان‌های روشن انقلاب اسلامی، بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی به مردم از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: رسانه‌های انقلابی در ضمن باید ‌مشکلات مردم را به‌عنوان یک مطالبه اساسی پیگیری کنند‌.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام، خبرگزاری تسنیم را در تراز انقلاب اسلامی، غنی در ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و مورد وثوق آحاد جامعه دانست و ادامه داد: ‌عملکرد خوب و ‌امیدوارکننده این خبرگزاری در سطح بین‌المللی و داخلی سبب ‌رشد خبرگزاری تسنیم شده ‌است.

وی نقش رسانه‌ها به‌ویژه خبرگزاری تسنیم در ‌تأثیرگذاری بر جامعه را انکارناپذیر دانست و تأکید کرد:خبرگزاری تسنیم با به‌کارگیری ‌نیروهای انقلابی و ارزشی در حوزه خبررسانی با انصاف عمل کرده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات